Scorefitter Pinnacle werkt niet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schoolboy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
78
Hallo,

Ik ben voor onze vakantie al onze foto's en video's aan elkaar aan het plakken en mooie overgangen ertussen zetten, oftewel 1 film van maken. Maar nu wil ik muziek voor onder de foto's en ik had een mooi muziekje gevonden bij de Scorefitter. Deze eronder gezet maar hij werkt niet :(
Versie: Pinnacle Studio Ultimate Collection 15

Weet iemand hoe ik dit muziekje werkende krijg?

Alvast bedankt!
 
Zoek de naam van het liedje eens op in Deze Computer, en voeg deze dan handmatig in in Pinnacle Studio. Helpt dat?
 
Als ik hem dan opzoek dan kan ik alleen het kopje ervoor vinden en dat is "spring time". In pinnacle kan ik dan nog het deel "green green green" aanklikken.
Spring time is ook een bestandsextensie die ik persoonlijk niet ken: Midi-sequentie (.mid)
Deze is maar 226 kB wat mij vrij weinig lijkt voor een liedje van een paar uur (alle delen bij elkaar opgeteld 1 deel kan al zo een half uur zijn).
Maar deze bestandsextensie (.mid) kan ik ook niet toevoegen in pinnacle.

Als er iets onduidelijk is of als er afbeeldingen nodig zijn hoor ik het wel.

~edit~
iemand nog ideeën? moet er nog ergens een afbeelding bij voor de duidelijkheid?
 
Laatst bewerkt:
En opeens krijg ik een idee: zoek een audioconverter op en converteer het naar .mp3 of zoiets.
 
Naar .mp3 converteren is gelukt maar nu kan ik het goede stukje niet meer vinden in dat bestand (17,3 MB en 00:18:51). Dus ik moet hem nu helemaal afluisteren.

Toch bedankt voor de oplossing! Soms kunnen dingen zo simpel zijn dat je ze vergeet :p
Ik zet hem op opgelost!
 
Soms kunnen dingen zo simpel zijn dat je ze vergeet

Ja, dat had ik ook met een ander topic. 30 reacties, bleek dat ze gewoon de hoogte/breedte verhouding moest wijzigen en klaar.

Dit is gelukkig ook weer opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan