video_ts omzetten naar een bestand te plaatsen op mijn babysite

Status
Niet open voor verdere reacties.

sonja79

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Berichten
73
Vandaag hebben wij onze 3d echo gehad en daar zit ook een dvd bij van 35 min.

Deze wil ik graag op mijn babysite zetten. Nu heb ik het video_ts bestand al omgezet naar een avi (423mb)en een mp4 bestand(344 mb) met AVS converter maar er zijn een aantal eisen

Maximaal 3mb, avi, mpg of wmv, hoe krijg ik mijn bestanden zo klein?

Ik krijg het niet voor elkaar...
Hopelijk kan en wil iemand mij helpen.

Ben nu nog aan het proberen om het te converteren naar HD video voor Facebook, misschien dat dit helpt...
 
het is heel lastig om van een video van 423mb een filmpjes van 3mb te maken. hij zal dan namelijk zo goed als niet meer te bekijken zijn. wellicht is het mogelijk om een soort prive site/dropbox o.i.d. te maken en de video via die site te delen (of bijvoorbeeld op youtube, ook al zullen vreemden hem dan ook kunnen bekijken).

een video converteren naar hd video is daarnaast hetzelfde idee. als je een video die normaal niet hd is wilt converteren naar een hd video is dat hetzelfde als een klein plaatje uitrekken tot een wallpaper. de video zal misschien hoger en breder worden, maar de kwaliteit niet beter.

mijn tip is om de video gewoon naar een externe locatie te uploaden en de link op je site te zetten (bijvoorbeeld op youtube, zo kan je hem ook makkelijk delen op facebook).
 
melding gemaakt naar de babysite

dag heren, bedankt voor jullie advies, Je kan via avs ook delen met facebook, dus dat ga ik maar proberen.

ik heb ook een melding gestuurd naar de helpdesk van de babysite, want ik ben toch benieuwd hoe zij filmpjes van 3mb op de site kunnen zetten, zeker omdat de meeste videofilms toch allemaal HD zijn tegenwoordig...
 
ik heb het opgelost via windows movie maker en daarna geplaatst op you tube. Nu staat het filmpje op de babysite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan