videopresentatie maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcarrelus

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2010
Berichten
52
Hallo iedereen,

ik zou graag een filmpje maken om te plaatsen op mijn website. Het is de bedoeling dat het zoals een powerpoint wordt. Dus met trefwoorden die zoals op een dia tevoorschijnt komen en hier en daar enkele beelden tussen. Het is ook de bedoeling dat ik de commentaar kan inspreken. Weet er iemand software voor dit, of heeft tips om dit te doen. Ik heb geprobeerd met windows movie maker, maar dat was toch niet zo makkelijk.

Bedankt
 
Misschien is Camtasia Studio 7 van Techsmith wat voor jouw, ik zie dat je daar ook een powerpoint presentatie mee kan maken. Ik gebruik het alleen voor dingen op te nemen van het web en van de pc maar dat werkt uit stekend, verder met powerpoint heb ik geen ervaring maar misschien help ik jouw wel een beetje in de goede richting. Ik hoop dat iemand reageert die er wel veel verstand van heeft. Succes.
 
dankje Sneakers, dat is exact het programma waar ik op zoek naar ben (volgens het filmpje toch). Ik zal de trail eens downloaden. Wel jammer dat het geen free ware is. Weet er iemand toevallig nog een tip voor een programma als dit?
 
Kan ik via jouw site jouw wat informatie toesturen zodat je straks aan de slag kan en kan kijken of het bevalt ?
 
Misschien is Pinnacle ook wel handig voor jou....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan