windows movie maker geeft fout aan :@

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxmaxi1

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
23
ik ben bezig met een filmpje en een paar foto's erbij en een liedje
nu wil ik deze opslaan en geeft hij een fout aan!


i4mg76.jpg


wie helpt me?
ik ben er al niet zo handig in;)
 
weet iemand welke type film windows movie maker wel ondersteunt???????
 
Dit probleem is er als de grootte v/d film het beschikbare RAM-geheugen op jouw computer overschrijdt.

Optie 1: De grootte van de filminstellingen verkleinen
Selecteer een kleinere filminstelling op het tabblad Filminstelling van de wizard Film opslaan.
  1. Open in Movie Maker het filmbestand dat het probleem veroorzaakt.
  2. Klik op Filmbestand opslaan in het menu Bestand.
  3. Volg de aanwijzingen op in de wizard Film opslaan.
  4. Klik op de pagina Filminstelling van de wizard Film opslaan op Overige instellingen en klik op Video van hoge kwaliteit (klein).

Optie 2: Het wisselbestand vergroten
  1. Combineer [windowstoets+r] -> typ: sysdm.cpl
  2. In het dialoogvenster Systeemeigenschappen klik je op het tabblad Geavanceerd.
  3. Klik in het deelvenster Prestaties op Instellingen.
  4. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor prestaties op het tabblad Geavanceerd.
  5. Klik onder Virtueel geheugen op Wijzigen.
  6. Klik op Aangepaste grootte en typ in de vakken Begingrootte (MB) en Maximale grootte (MB) een getal dat hoger is dan het vermelde getal.
  7. Sla de film op in Movie Maker 2.

Optie 3: Het filmbestand verkleinen
Verklein het filmbestand door zoveel mogelijk beelden en overgangseffecten uit de film te verwijderen.


Optie 4: De film in gedeelten opslaan
Deel de film op in twee of drie delen, en sla de delen afzonderlijk op. Hierdoor verklein je de complexiteit van het storyboard of de tijdlijn omdat het aantal clips per storyboard of tijdlijn afneemt.

Deel 1: Een deel van de film verwijderen & opslaan
  1. Selecteer een deel van de items op het storyboard of de tijdlijn.
  2. Klik in het menu Bewerken op Knippen.
  3. Klik op Filmbestand opslaan in het menu Bestand.
    Opmerking Hiermee sla je het deel v/d film op dat zich nog op de tijdlijn of het storyboard bevindt, niet het deel dat je in stap 2 hebt geknipt.
  4. Volg de instructies in de wizard Film opslaan om het opslaan te voltooien.
  5. Klik op Meer opties weergeven op de pagina Filminstelling van de wizard Film opslaan.
  6. Klik achtereenvolgens op Overige instellingen, Video van hoge kwaliteit (groot) en Volgende.

Deel 2: Importeer het geknipte deel en sla de hele film op

  1. Klik, nadat de wizard Film opslaan is voltooid, op Importeren in collecties in het menu Bestand.
  2. Klik op het bestand dat je in stap 3 tot en met 5 van deel 1 hebt opgeslagen en klik op Importeren.
  3. Klik met de rechtermuisknop op het geïmporteerde bestand en klik op Kopiëren.
  4. Klik op het gebied van het storyboard waar u het bestand wilt importeren.
  5. Klik op Plakken in het menu Bewerken.
  6. Klik op Filmbestand opslaan in het menu Bestand.
  7. Volg de aanwijzingen op in de wizard Film opslaan.
  8. Schakel het selectievakje Film afspelen als ik op Voltooien heb geklikt uit en klik op Voltooien.

Bron: http://support.microsoft.com/kb/814836/nl
 
ik heb optie 1 gevolgd!
en nu slaat hij hem wel op!!!!!!!

aleen de foto's zijn nu wel onduidelijk.. weet iemand een oplossing?
 
probleem is niet opgelost, welke film betsnad type kan accepteerd windows movie maker wel?
 
Je kunt voor een project bestanden met de volgende bestandsextensies importeren in Windows Movie Maker:

  • Audio-bestanden: .aif, .aifc, .aiff .asf, .au, .mp2, .mp3, .mpa, .snd, .wav en .wma
  • Afbeeldingbestanden: .bmp, .dib, .emf, .gif, .jfif, .jpe, .jpeg, .jpg, .png, .tif, .tiff en .wmf
  • Video-bestanden: .asf, .avi, .m1v, .mp2, .mp2v, .mpe, .mpeg, .mpg, .mpv2, .wm en .wmv
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan