digitale tv op je pc met ziggo abonnement

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
259
Ik heb digitale tv van ziggo en zit nu tv te kijken op mijn pc analoog met een pvr 150hauppauge pci tv kaart.Maar analoog kijken op een 24 inch monitor is niet toppie.Vraag,wat moet ik aanschaffen om digitaal tv te kijken via de kabel op mijn desktop pc ??:thumb:
 
Hallo,

Zoals ik het lees komt het direct op je monitor uit dus zou een Digitale ontvanger moeten kopen en zo'n ziggo kaartje wat daarin moet.

TIP: koop een kaartje van ziggo dus niet een neppe voor 10 euro, maar de echte van ziggo voor 30 euro.

Suc6 met je vraag.
 
Ik zit nu op mijn desktop analoge tv van ziggo te kijken via een pci tv kaart van hauppauge.Ik wil digitaal gaan kijken ,dus geen hd,maar welk of wat pci kaartje moet ik aanschaffen om digitaal te kijken op mijn pc.Ik kan wel van alles vinden bij div computer zaken maar het abrkadabra voor mij.Dus als iemand digitaal zit te kijken op zijn pc dmv ziggo kabel dan hoor ik het :thumb:
 
Ik zou gewoon een scart naar usb kabel kopen en aan me decoder aansluiten... :rolleyes:
 
Hallo
Ik heb nu een pci analoge tv kaart van hauppauge met kabel van ziggo maar ik zou graag digitale tv willen ontvangen op mijn pc via de kabel van ziggo.Als het kan met een digitale TV KAART PCI .KAN DIT ????:shocked:
 
Hallo
Ik heb nu een pci analoge tv kaart van hauppauge met kabel van ziggo maar ik zou graag digitale tv willen ontvangen op mijn pc via de kabel van ziggo.Als het kan met een digitale TV KAART PCI .KAN DIT ????:shocked:

als je het stuk uit mijn link goed gelezen hebt dan weet je dat er in ieder geval 2 PCI kaarten te krijgen zijn, beide trouwens zonder smartcard.


@BikerBill64
jouw humor mag ik wel!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan