YouTube filmpje beeld is klein , hoe veranderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

music4ever

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
48
Hallo,
Ik heb een youtube video upgeload en ik zou hem graag willen uitvergroten of iig groot willen hebben.
Ik heb dit filmpje gemaakt met mijn Iphone 3G'S en hij stond horizontaal op de kop. Ik heb hem dus naar Rechts gegooid en nu staat ie rechtop.
Maar het beeld is nu heel klein op youtube, en dat is natuurlijk niet wat ik wil! :p

Hier is het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=XTRacGNRlbk

Zouden jullie mij kunnen uitleggen/helpen hoe ik dit kan verhelpen?
Alvast heeeel erg bedankt :D

Music 4 ever :cool:
 
omzetten naar een ander videobestand...maar dan word het wel lelijker door dat de pixels uitvergroot worden dacht ik

kan iemand dat beamen?
 
Laatst bewerkt:
het word inderdaad slechter beeld met uitvergroten en omzetten en de verhoudingen zullen ook niet gaan kloppen van het opgenomen beeld

de camera van de iphone 3gs is normaal al geen goede camera laat staan als je het gaat uit vergroten

je kan gewoon beter een digitale camera kopen en die heb je al van 60 euro
 
en hoe is het beeld als je je telefoon schuin houd dus horizontaal ?
 
en hoe is het beeld als je je telefoon schuin houd dus horizontaal ?

Op het schermpje van de Iphone staat het beeld gewoon rechtop. OOk als ik de telefoon rechtop houdt. Dus het beeld is daar gewoon normaal.
 
het word inderdaad slechter beeld met uitvergroten en omzetten en de verhoudingen zullen ook niet gaan kloppen van het opgenomen beeld

de camera van de iphone 3gs is normaal al geen goede camera laat staan als je het gaat uit vergroten

je kan gewoon beter een digitale camera kopen en die heb je al van 60 euro

Ik heb al een digitale camera, alleen toevallig heb ik dit met mijn Iphone gemaakt, ik hoop dat er een mogelijkheid is om deze filmpjes gewoon uit te kunnen vergroten.
Heb er veel werk aan gehad.

Ik zal een poging wagen om het in een ander video formaat om te zetten, kijken wat er gebeurt. Ik houdt jullie dus op de hoogte.

Oh en als jullie nog ideeen hebben, zeker welkom :rolleyes:
 
ik bedoel dat als je je filmpjes schuin opneemt

dus de telefoon draait hoe komen ze dan op je computer te staan in de breedte toch ?

want nu hou je de telefoon rechtop
 
Laatst bewerkt:
ik bedoel dat als je je filmpjes schuin opneemt

dus de telefoon draait hoe komen ze dan op je computer te staan in de breedte toch ?

want nu hou je de telefoon rechtop

Het helpt inderdaad om de Iphone in de breedte te houden. Bedankt :p
Ik ga in het vervolg als ik film, dit doen ;) of een dig. camera gebruiken.

Ik wil alleen nog even kijken hoe ik dit youtube filmpje kan uitvergroten.
Jullie nog andere tips?

Is er geen video bewerkings progje waar je videos mee kunt uitrekken of wide screen kunt maken? Zo'n optie zou namelijk goed uitkomen. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan