Monitor.exe uitschakelen, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

music4ever

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
48
Hallo,

Ik ben bezig Maya.autodesk te installeren en ik krijg een melding telkens weer te zien.
Monitor.exe moet ik dus uitschakelen, hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt
 
monitor exe uitschakelen

Best music4ever. Je zou dit kunnen overwegen en vaak is dit ook voor mij de beste oplossing als iets niet is gelukt.

Geïnstalleerde software kan worden verwijderd door simpelweg de bestanden uit de programmamap Program Files en/of Program Files (x86) te verwijderen of zelfs door alleen de snelkoppeling uit het startmenu te knikkeren... Het mag duidelijk zijn dat dit niet goied is! Ooit geïnstalleerde software kan het beste op de noramele manier worden verwijderd (via het onderdeel Software (XP)/Programma’s en onderdelen (Vista/7) in het configuratiescherm) zodat naast de programmabestanden ook de bijbehorende registerwaarden worden verwijderd.
Alternatie verwijderen kan ook:
Misschien heeft het programma een snelkoppeling naar het uninstall-programma in het startmenu achtergelaten. De uninstaller kan vaak ook nog worden teruggevonden in de betreffende programmamap onder C:\Program Files en/of C:\Program Files (x86) (zoek hier naar een bestand met een naam als UNINSTALL.EXE, meestal voorzien van een prullenbak-icoontje). In een enkel geval kan de software ook met het installatiebestand (SETUP.EXE) weer worden verwijderd.
Succes ermee en ik hoop dat dit je helpt. Groet manamana
 
1. Pressing CTRL+SHIFT+ESC on the keyboard.

2. Then select the Processes tab

3. Right click monitor.exe, then choose End Process.

4. Once stopped the Installer should run.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan