Welke Antivirus, Anti adware spywere, firwall

Status
Niet open voor verdere reacties.

kobus1996

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
9
Ik heb een vraag je!
Welke anti-Virus programma raden jullie mijn aan?
Welke anti- adware spywere raden jullie mijn aan?
Welke firwall bescherming raden jullie mijn aan?
voor windows 7 op een notebook dankje wel alvast
Ps zo je erbij willen zetten of ze geld kosten! :rolleyes:
 
Hallo,


Ik zou eerst vragen aan jou wil je een betaalde virusscanner of een gratis virusscanner?

In een betaalde zit meestal ook een firewall.

Als je een gratis wilt kan je ook de windows firewall pakken.

Voor adware en spyware kan bij sommige erin zitten.
 
Hoi,
zomaar een idee, je moet er niets aan verbinden.
Avast Free (antivirussoftware)
Comodo (firewall)
Mbam e/o SAS (antispyware-scanners)
SpywareBlaster (preventieve bescherming kwaadaardige sites)
Alles gratis en voor niks. Je hoeft niet perse betaalde versies te hebben. :D
 
Laatst bewerkt:
Eens met Mik Zjegger. Als je het gezeur van een firewall als Comodo niet wilt is de standaard Windows 7 firewall ook best aardig en zeurt bijna nooit. Helaas lever je dan wel grotendeels je uitgaande bescherming in.

Draai zelf op mijn notebook: Avast Free, Comodo firewall als real-time bescherming.
Scannen/blokkeren (on-demand) gebeurt met:
- Spywareblaster
- Malwarebytes Anti-malware (MBAM)
- Super Anti-Spyware (SAS)
- Emsisoft Anti-malware

De ene keer de één laten scannen en dan de ander, soms meerdere als ik de tijd heb. Hitman Pro 3 is ook een goede second-opinion scanner.
 
Naast de reeds genoemde gratis anti virusprogramma's heb je ook nog de microsoft security essentials(gratis) als je een legale windows hebt.

By the way, het gebruik van hitmanpro raad ik ten strengste af.
De ervaringen in het verleden leerden de meeste gebruikers op problemen die door het gebruik van hitmanpro waren ontstaan.
 
Klopt inderdaad jackall. Dat was Hitman Pro van enkele jaren geleden. Inmiddels is het een uitstekende cloud-scanner en geen verzameling van tools van een ander. Jammer maar begrijpelijk dat het negatieve verleden ze achtervolgd.
Vandaag de dag is Hitman Pro een ******* handig second-opinion scanner die gebruikmaakt van respectabele AV-engines.
 
AVG: in mijn beleving toch net iets minder dan Avast qua detectie daarom Avast.
Norton: regelt te veel automatisch en als gebruiker wil IK bepalen of het wel of niet in quarantaine moet, Norton geeft je hierin geen keus. Verder wel een top pakket qua detectie en verwijdering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan