pc start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jochemjuhb

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2011
Berichten
45
hallo,

ik zit in nood, want men pc start niet meer op.
Ik doe hem aan, komt hij in het welkom scherm van xp, start hij opnieuw op! kan ik dit repareren zonder alles kwijt te raken?
Heb geen backup!
Groeten Jochem
 
Hoi,

Is de pc ook niet in veilige modus op te starten?
 
daarnaast is de volgende vraag ook érg interessant:

welke actie is er voorafgegaan direct vóórdat het probleem zich voordeed?

Om het populairder te schrijven : welke handeling verichtte jij kort ervoor waardoor de boel verkloot werd?
 
Hoi mrhenkie,


Ts schrijft dit: Ik doe hem aan, komt hij in het welkom scherm van xp, start hij opnieuw op! hoe kan hij scannen?
 
Hoi,

Sorry maar voor deze moet xp ook opgestart zijn volgens mij maar kan het mis hebben.
 
Deze keer heb jij het mis. Lees de tekst boven de oranje download-knoppen maar. De .exe helpt je de bootable cd te maken met de laatste updates.
 
Oke, even over heen gekeken nu nog even op de ts wachten hoe of wat.
 
Jep, hij heeft alleen het eerste bericht geplaatst. Nu is het op hem wachten... We hebben geduld :)

En iedereen kijkt wel eens over iets heen.
 
@ gast0225 ik was een programma vOor het opzetten van een internet radio aan het installeren

(verstuurd vanaf men iPod)
 
Ok. Dan is mijn advies : makkelijk doen en geen kostbare tijd gaan steken in onderzoek naar de oorzaak.
Opstarten in de veilige modus (ik ben er min of meer van overtuigd dat dat gaat lukken) en dan systeemherstel uitvoeren (systeemherstelpunt) naar een uur of dag van vóór die programma-opzet-actie-internet-radio-toestand.
Succes!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan