Internet op stage werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gta san andreas

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2004
Berichten
266
Ik zit momenteel met een vrij groot probleem. Ikzit op stage en gebruik daar mijn laptop.
De hele week had de laptop al moeite met verbinding te maken met het draadloze netwerk, vandaag doet die dat helemaal niet meer. Ik heb het et een internet kabel geprobeerd en dat doet het ook niet. Gister avond werkte mijn laptop met internet thuis nog perfect.

Ik snap niet waar het probleem ligt.

Via windows netwerkcontrole kan het niet opgelost worden want het probleem kan niet worden vast gesteld. Google chrome geeft aan: Fout 118 (net: ERR-CONNECTION_TIMED_OUT) Er heeft een time out voor de bwerking plaatsgevonden.

Het lijkt er dus op dat ik wel verbinding kan maken met de modem van mijn stage maar daarna gaat het fout.Hopelijk kan iemand me helpen, en het liefst snel:p Zonder internet kan ik hier weinig namelijk. Ik snap er helemaal niks van:confused:
 
clear je temp files eens.
staat er ook een geel drie hoekje rechts onder in? bij netwerk verbindingen.
 
heb je al geprobeerd om de systeembeheerder te vragen? zit het probleem niet gewoon in toestemmingen en wachtwoorden? Grote kans dat Google Chrome niet in de lijst met gevalideerde programma's voorkomt. Kan ik op mijn werk ook niet. Er is een lijst met programma's de toegestaan zijn. Alle andere (die je bijvoorbeeld vanaf een USB drive probeert te starten) werken gewoon niet omdat het netwerk dat niet toestaat.

Probeer het om te beginnen maar eens gewoon met Internet Explorer...
 
Laatst bewerkt:
heb je al geprobeerd om de systeembeheerder te vragen? zit het probleem niet gewoon in toestemmingen en wachtwoorden? Grote kans dat Google Chrome niet in de lijst met gevalideerde programma's voorkomt. Kan ik op mijn werk ook niet. Er is een lijst met programma's de toegestaan zijn. Alle andere (die je bijvoorbeeld vanaf een USB drive probeert te starten) werken gewoon niet omdat het netwerk dat niet toestaat.

Probeer het om te beginnen maar eens gewoon met Internet Explorer...

Internet explorer doet het ook niet, niks van internet werkt nu op mijn laptop. De rest van de week was er niks aan de hand. Ik heb wel verbindingmaar geen internettoegang.
 
ga bij ict beheer vragen.
wat je ook kan doen is effe kijken of je een vast ip adres hebt ingesteld ooit eens.
 
clear je temp files eens.
staat er ook een geel drie hoekje rechts onder in? bij netwerk verbindingen.

Waar staat dat temp files?
Ja dat stond er ook

ga bij ict beheer vragen.
wat je ook kan doen is effe kijken of je een vast ip adres hebt ingesteld ooit eens.

Maandag kan ik het vragen op stage aan iemand die er verstand van heeft als het goed is.

Ik ben nu weer thuis en zit op mn laptop en mijn internet doet het hier wel gewoon, Heel erg vreemd. maar misschien geeft het jullie meer duidelijkheid dat ik thuis wel met deze laptop op internet kan(draadloos)
 
We zijn nu een hele tijd verder maar ik wilde nog even laten weten dat het aan de stage zelf ligt. Het internet is daar gewoon niet goed en mensen van het bedrijf die het internet hadden geplaatst moesten gebeld worden om het te repareren. Het lag dus niet aan mij of mijn laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan