instrumentale versie van een liedje

Status
Niet open voor verdere reacties.

moberg

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2002
Berichten
65
HELP...Heb bijna ieder programma geprobeerd om de stemmen te verwijderen uit een liedje. Tot nu toe lukt niks. Weet iemand die dit profesioneel kan oplossen? Heb ook verschillende websites benaderd maar dat word hem ook niet. Er zullen toch wel mensen zijn die dit voor je kunnen doen?
 
Hoi moberg.
kwaliteit van verwijderen van de zang zal van de bron afhangen.
Als muziek in een goed stereo beeld is neergezet en zang in het midden lukt het aardig.
Anders wordt het niet echt wat.
Wat voor audiosoftware gebruik je?
Om welk liedje gaat het?
 
Laatst bewerkt:
ik heb alles al geprobeerd en ik snap ook dat je aan de bron moet denken. Heb mij goed laten informeren over de software en wat ik kan doen. Veel sites op internet geven al aan dat programma's niet werken. O.a. Audacity, Wavepad, Vdj, karaokefun en ga zomaar door al geprobeerd. Het zijn 2 nummers (filmuziek) uit The Polar Express. Deze staan ook nergens op internet. (een paar van die cd wel)Heb ze nodig voor een toneelstuk voor een school. :confused:
 
Hmm.
Wil wel een poging wagen.
Kun je ze in goede kwaliteit rippen en ergens posten?
 
Op de karaoke-versie.nl heb ik ze al opgegeven als suggestie, maar volgens mij beginnen ze er pas aan als ze boven in de lijst komen (de nr die ik wil staan er net niet tussen). Had ze al gemaild maar hoor niks.

Heb ze in MP3 formaat. Hoe en waar kan ik ze posten? Ze zijn ook gewoon als nzb te downloaden. Ik post nooit, dus weet ook niet zo goed hoe het moet. Kan ze wel mailen natuurlijk.
 
01. The Polar Express (Tom Hanks)
05. Hot Chocolate (Tom Hanks)

dus nr. 1 en 5 van de cd.

Zou mooi zijn als het lukt.
 
Heb ze.
Zit van het weekend in de studio en ga dan wel even een poging wagen.
Of de backing er ook uit te filteren zijn betwijfel ik.
Even geduld dus.
 
Hoi Moberg.

Eerste versie is klaar'
*KNIP*
Veel beter dan dit lukt niet. (Of het gaat nog meer ten koste van de origineel kwaliteit.)
De Backing zang is niet te verwijderen. (Stereo)
Hot Chocolate is een ander verhaal. Zang is niet echt mono en in de center.
Maar mogelijk heb ik daarvoor iets anders gevonden.

Downloaden van muziek mag, maar verder verspreiden, al dan niet bewerkt mag niet.
Link is om die reden verwijderd.
Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yippie, hier ben ik al heel blij mee, zal nog wat moeten knippen en plakken in combinatie met een ander nummer en dan is die achtergrondkoor ook weg. Super zeg, ben echt heel happy. Thanks namens alle toneelspelers.:thumb::thumb:
Hopen dat hot choclate ook wat wordt.
 
Heb van Hot Chocolate een versie zonder vocals gevonden.
Staat hier:
*KNIP*
Veel plezier er mee.

Link geven naar muziek met autheursrechten mag hier niet.
Om die reden de link verwijderd

Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Die versie van Hot Choclate had ik ook al gevonden maar ik wil je in ieder geval bedanken voor je inzet. Echt super.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan