youtube logo en achtergrond maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

CJBHERO

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2011
Berichten
9
hallo allemaal,

Ik ben iemand die graag wil beginnen met een "youtube carriere".
Maar hoe kan je beginnen zonder logo en achtergrond?
Aangezien ik niet goed ben met dingen ontwerpen dacht ik dat vast iemand het op helpmij.nl wou doen:p. De naam van mijn youtube account is CJB-HERO. Zelf had ik een soort superman logo maar dan geen 'S' maar CJB-HERO.:p
Ik hoop dat iemand dit met plezier voor me kan maken!

Alvast bedankt,
Chris Brugman
 
Bedankt voor je antwoord. Maar zoals ik al zei ik ben niet goed met computer ontwerpen. Vandaar dat ik hoopte dat iemand anders het voor mij kon doen. Nogmaals bedankt voor je antwoord.
 
Ik zou je best willen helpen Misschien heb ik morgen wel even tijd anders word het waarschijnlijk woensdag/Donderdag.
Moet je me er dan wel even aan herinneren door op het topic te reageren ofzo anders vergeet ik het.

Of heb je in de tussentijd al wat gemaakt?
 
beste rv94,

erg bedankt dat je me wil helpen!!
ik heb helaas nog niks gemaakt.:eek:
ik heb het een paar keer geprobeerd maar het lukte de hele tijd niet.
ik weet niet hoe je het naar mij wil sturen?

Groeten en nogmaals erg bedankt!,
Chris
 
IK denk dat het bestand niet al te groot gaat worden dan kan ik het tijdelijk wel op me site zetten. werkt altijd bij bestanden sturen :)
 
sorry ik ben hier erg slecht in.:eek:
maar wat is jouw site dan?
anders kan je me ook een e-mail sturen naar
 
Laatst bewerkt:
geen antwoord

IK denk dat het bestand niet al te groot gaat worden dan kan ik het tijdelijk wel op me site zetten. werkt altijd bij bestanden sturen :)

beste rv94,
een paar dagen geleden stuurde ik al een bericht maar ik heb geen antwoord gekregen. Mijn vraag was namelijk wat jou site dan is. ik hoop dat je snel kunt antwoorden.:)
 
Die stuur ik als die af is. Zitten een paar problemen in de site dat was ik ook vandaag van plan daarom wist ik ook niet zeker wanneer ik je logo ging maken. Als het goed is ga ik die morgen voor jou maken en meld ik het op dit forum plus link naar het bestand. Heb je photoshop? dan zou ik je een psd van de youtube kunnen sturen.

Nog wat vragen over het logo en youtube layout.
Welke style moet die worden?
waar wordt het youtube kanaal voor gebruikt reviews games? (zo kan ik het daar een beetje het uiterlijk op baseren.
Nog speciale kleuren/ teksten die er bij moeten komen?
 
Die stuur ik als die af is. Zitten een paar problemen in de site dat was ik ook vandaag van plan daarom wist ik ook niet zeker wanneer ik je logo ging maken. Als het goed is ga ik die morgen voor jou maken en meld ik het op dit forum plus link naar het bestand. Heb je photoshop? dan zou ik je een psd van de youtube kunnen sturen.

Nog wat vragen over het logo en youtube layout.
Welke style moet die worden?
waar wordt het youtube kanaal voor gebruikt reviews games? (zo kan ik het daar een beetje het uiterlijk op baseren.
Nog speciale kleuren/ teksten die er bij moeten komen?

Nee, ik heb geen photoshop.
ik wil het gebruiken voor de review van games. En het moet er een beetje badass eruit zien; als je begrijpt wat ik bedoel. een beetje als het kanaal van http://www.youtube.com/user/SniPinAtoRGaMinG ook wil ik graag een (het liefst een beetje onderin) deze lange:d tekst: "God is not on the side of the big battalions, but on the side of those who shoot best.". en verder moet mijn naam er groot boven (CJB-HERO dus) met een (sniper) kogel erdoorheen (horizontaal, van links naar rechts). Nogmaals erg bedankt dat je dit voor mij wil doen.:thumb: nog wel een vraagje hoe krijg je het op je youtube kanaal?
 
Laatst bewerkt:
Sorry het is vandaag niet gelukt.
Er kwamen wat andere dingen tussendoor.
 
niet erg

Sorry het is vandaag niet gelukt.
Er kwamen wat andere dingen tussendoor.

Maakt niet uit! maar ik zag dit je dit berichtje al een tijdje geleden heb verstuurd. ben je druk of heb je geen zin meer? Ik hoor graag van je!
 
Ik zit deze week even met school. Met dingen inleveren voor eind van de periode. Dus wanner het precies gaat lukken hoor je wel.
 
wil je me nog helpen

Ik zit deze week even met school. Met dingen inleveren voor eind van de periode. Dus wanner het precies gaat lukken hoor je wel.

Hallo rv95,

omdat ik nog geen bericht van je heb gehad vraag ik me of je me nog wil helpen.:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
sorry dat ik niet reageerde, maar heb het nu even te druk ik ben bang dat je even aan iemand anders moet vragen. Ik hoop dat je snel iemand kan vinden.
 
is niet erg. maar ken jij misschien iemand die wel tijd heeft? aangezien ik op jou antwoord destijds ook erg lang moest wachten:)
 
helaas ik ken zo niemand waarvan ik weet dat hij die achtergronden maakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan