Startknop en/of taakbalk reageert (soms) niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicoingrid

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2002
Berichten
258
Ik heb Windows 7 home.

systeem start gewoon op, maar het probleem is dat de startknop niet meer werkt en alle knoppen op de taakbalk ook niet. Het is allemaal begonnen dat hij geen automatisch contact met Gmail wilde maken.

Vanaf het bureablad kan ik internet etc. wel opstarten.

Ik wil eigenlijk naar een herstelpunt van twee weken geleden terug of windows opnieuw installeren (staat een recoverydirectory op de laptop).

Weet iemand hoe dit gaat of heeft iemand een betere oplossing.
 
alles gedaan maar het werkt nog steeds niet

Hoi,

heb eerst systeemherstel uitgevoerd naar augustus 2011. Vervolgens IE 9 geinstallerd en daarna de Antimalware gedraaid. Gevolg: Geen malware. Virusscan gedraaid. Geen virussen.

Wat de laptop nu doet is normaal opstarten. Dan geeft hij aan dat hij geen verbinding met Gmail kan maken. Geen probleem want ik ka Gmail zelf openen. De startknop doet helemaal niets en de "favorietenknop"rechtsbovenin ook niets. Als ik vervolgens via de taakbalk internet open en ik ga naar een willekeurige site werken de knoppen weer wel.

Wat kan ik als eenvoudige gebruiker nog doen?? Wie helpt me verder?????
 
Rechtsbovenin zitten drie knoppen bij IE9. Deze doen het pas nadat ik eerst een andere website heb bezocht.

ie overgens dat ik twee IE versies heb een gewone en een 64 bit. Heeft dat er misschien nog iets mee te maken???

Help!!!!!! begrijp er helemaal niets meer van:eek:
 
Het is ook mogelijk dat een programma deze problemen veroorzaakt.
Om dit te controleren kunt u in de veilige modus met netwerkondersteuning starten via onderstaande stappen.

1.Herstart uw computer.

2.Tijdens het opstarten, nadat het scherm zwart is geweest, drukt u herhaaldelijk op de F8 knop. Hierdoor komt u in de Windows Geavanceerde Opties menu terecht.

3.Met behulp van de pijltjestoetsen kiest u voor de optie Veilige Modus met netwerkondersteuning en druk daarna op Enter.

4.Controleer of het probleem nog steeds actief is.

LET OP: In deze veilige modus is geen virusscanner actief, ga dus niet browsen maar gebruik deze modus om te troubleshooten.
 
ook in de veilige modus werken de knopen niet!!!

Heb de computer opgestart in de veilige modus (met netwerkondersteuning) en ook dan werken de knoppen niet.

wie weet wat ik nog meer kan doen. Desnoods een nieuwe installatie van Windows 7 alhoewel ik niet zal weten hoe dat moet?

help!!!!!!!!!!:evil:
 
Mogelijk is uw Windows 7 installatie beschadigd, met onderstaande procecure kunt u deze installatie herstellen.

Notitie: Een reparatie installatie uitvoeren zal uw bestanden niet wijzigen en uw geïnstalleerde programma’s niet beïnvloeden.
Voer altijd de productsleutel in die op de kast/onderkant van de computer staat.

1. Sluit alle programma’s en herstart uw computer.
2. Plaats uw Windows 7 DVD in de DVD drive van uw computer.
3. In het Setup scherm, klik Installeer Nu.

Notitie: Wanneer Windows uw DVD niet automatisch detecteert, volg dan de volgende stappen:

a. Klik Start, en dan op Computer en dubbelklik op het CD-ROM icoon (waar u de Windows DVD in geplaatst heeft)
b. Als het goed is opent nu het setup scherm, is dit niet het geval dubbelklik dan op Setup.exe.
c. In het Setup scherm, klik Installeer Nu.
4. Klik De nieuwste updates voor de installatie niet downloaden.
5. Vul de productsleutel in die op Windows sticker op de computer staat.
6. Klik Ja om de Microsoft Software Licentie Voorwaarden te accepteren.
7. Op het Welk soort installatie wenst U? scherm, klik op Upgrade.
8. Wanneer de installatie is beëindigd, herstart uw computer, en probeer opnieuw updates te installeren. Wanneer de installatie is beëindigd, herstart uw computer, en probeer opnieuw updates te installeren.

(LET OP: Installeer geen virusscanner of andere software totdat u alle beschikbare updates geinstalleerd heeft)
 
ik heb geen Windows 7 DVD.

Hoi,

ik heb geen Windows 7 DVD. Het betreft hier een laptop waarop wel een speciale recovery partitie is aangebracht. Er zit dus wel een legale Windows 7 op.

Moet ik die (recovery directory) dan benaderen en zo ja, hoe doe ik dat dan????
 
Helaas weten wij niet welke procedure er geld bij uw laptop, volg hiervoor de instructies die in de handleiding staan. De reparatieinstallatie kan alleen met een Windows 7 DVD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan