scriptfout bij windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
foutmelding i e.jpg Goedemorgen,

Sinds een paar dagen krijg ik bij sites die ik bezichtig, een scriptfout en als ik op ja klik verdwijnt hij, maar komt herhaaldelijk terug. Zie Bijlage. Wie kan mij helpen alsjeblieft?

Groetjes Ria:eek:
 
Deze ''error'' komt doordad er een script in internet explorer wordt uitgevoert maar jou pc is te langzaam om deze script snel uit te voeren daarom krijg je zo'n bericht.
 
Wat kan het dan voor script zijn? Het is pas sinds een paar dagen en heb dit nog nooit gehad. En hoe krijg ik het er uit?
Gr. Riua
 
Een script op de webpagina. Bijvoorbeeld als je iets aanklikt dan start een script en als je heel vaak gaat klikken dan gaat hij vast hangen (jouw geval) dit is heel normaal. Het is eigenlijk niks om zorgen over te maken ik denk niet dat je er iets aan kunt doen.
 
Hoi,

Hij loopt niet vast of zo, moet alleen iedere keer weer dat schermpje weg halen door op ja te klikken. Ik heb de pc nu ruim 2 jaar en is nog nooit gebeurd.

Gr. Ria
 
De link werkt nog je moet alleen op reguliere download klikken dan 15 seconde wachten en de code intypen:)
 
Hoi , Gisteravond kreeg ik te zien dat de tijd verstreken was en nu kreeg ik hem gelukkig wel. Ben benieuwd of ik vandaag de scriptmelding nog te zien krijg. Heel hartelijk bedankt en ik laat het je weten als het geholpen heeft. Gr. Ria
 
Hallo,

Het is gelukt, krijg geen script error meer. Heel erg bedankt voor alle moeite.!!!!!

Gr. Ria
 
Wat leuk om dat te horen:thumb:
Waarschijnlijk zat windows vol met ''rotzooi'' en daardoor wordt internet explorer langzamer en dan ga je deze error's krijgen.

Mvg codGmer.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt me enorm blij gemaakt hiermee. Dacht dat ik altijd alles schoon hield, maar zal dit programma voortaan gebruiken ipv malware en ccleaner. Gr. Ria
 
Je hebt me enorm blij gemaakt hiermee. Dacht dat ik altijd alles schoon hield, maar zal dit programma voortaan gebruiken ipv malware en ccleaner. Gr. Ria

Mijn klein programma'tje kun je goed combineren met ccleaner en malware cleaner. Je kunt ook instellen dat mijn programma'tje opstart als jou pc opstart.
 
ik heb jouw programmaatje in mijn map downloads gezet, maar hoe doe ik het dan instellen dat hij gelijk gaat werken?
 
Staat er een snelkoppeling op het bureaublad?
1.Sleep de snelkoppeling naar Start - Alle Programma's - Opstarten.


Staart er een snelkoppeling in het Startmenu?
1.Klik met de rechtermuisknop op Start, en kies Verkennen.
2.Zoek de snelkoppeling op, en sleep hem naar de map:
Menu start - Programma's - Opstarten.


Nog geen snelkoppeling?
1.Open de Windows Verkenner (Windows toets + e).
2.Zoek de map op waar het programma staat.
3.Klik met de rechtermuisknop op het programma ikoon, en kies Snelkoppeling maken.
4.Sleep de nieuwe snelkoppeling naar deze map:
Menu start - Programma's - Opstarten

bron
 
nadat ik bij verkennen op opstarten heb geklikt is mijn programmaatje weg. staat nog wel op bureaublad, maar bij opstarten is hij weg, klopt dat?
 
Je hebt een snelkoppeling gemaakt op het bureaublad, en dan naar de opstart map gesleept neem ik aan.
 
ja heb ik gedaan,maar hij staat niet bij opstarten,heb het al een paar keer geprobeerd, maar ik blijf het proberen
 
ja hoor het is gelukt, hij staat bij opstarten, heel erg bedankt!!!!!!

Geen probleem :D Soms heb ik zelf 5 GB aan tijdelijke bestanden etc. Met dat programmatje is mijn pc zo weer "schoon" van de rotzooi.

Als je niet probeert lukt het ook niet:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan