Windows 8 browser verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

berry14

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2008
Berichten
164
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een paar dagen Windows 8 (M3 build 8011) aan het testen. Nu heb ik de Metro browser geunpinned van het start menu, maar wil hem graag terug. Hij is nergens meer te vinden, zelfs niet bij apps. Ik hoop dat iemand weet hoe, anders moet ik hem weer helemaal opnieuw installeren :p.

Bedankt ;)
 
Staat die niet in het start menu?

Als 'm unpin van de taskbar, staat het bij mij nog in Menu Metro start.
 
Maar ik bedoel niet de gewone IE, die in de taskbar komt. Ik bedoel die in dat nieuwe Metro start. Ik heb hem dus geunpinned in dat menu en niet van de taakbalk. Ik kan die hele browser alleen niet meer vinden :(

EDIT:
windows-8-metro-interface-groot.jpg


Dat IE icoontje dus. Als ik gewoon bij IE 'Pin to Start Menu' doe dan komt er een ander icoontje, die opent gewoon de standaard IE 10 i.p.v. de Metro browser.
 
Laatst bewerkt:
Gevonden!

Als jij je muis, in de linkeronderhoek drukt (in Windows 8 natuurlijk) terwijl je in het Metro menu zit, krijg je een zwart popupding wat lijkt op een start menu. Druk daar op Search. Daar zie je als het goed is Internet Explorer staan, rechtsklik -> Pin. Tadaa, daar issie weer.
 
Inderdaad, daar was ik ook al achter. Helaas opent hij dan de gewone IE in de Windows 7 omgeving. Ik krijg nu dit icoontje:

a4cf577e.png


Terwijl hij er uit moet gaan zien als die op de afbeelding in mijn vorige bericht.

Maargoed, het zou ook een bug kunnen zijn natuurlijk.
 
Zojuist de Metro explorer geunpinned maar bij mij bleef hij wel gewoon in de "Search Apps" balk rechts staan maar ook onder de aps onde H-J. Mogelijk dat je met tools de metro interface (uit/aan/uit/aan ?) gezet hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan