Downloads stoppen abrubt

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Berichten
149
Hallo,

Ik heb een nieuw probleempje, dit keer met mijn nieuw systeem. Het is helemaal geinstalleerd behalve de dingen die ik moet downloaden, nu is het probleem dat downloads starten, paar seconden downloaden en dan abrubt stoppen en gewoon blijven hangen op bijvoorbeeld 10%

Enige oplossingen? Of al zelfde ervaringen?

Alvast bedankt,
Glenn
 
het kan zijn dat je virus scanner roet in het eten gooit.
firewall kan ook een probleem zijn.
mogenlijke oplossing tijdelijk effe je virusscanner uit om te kijken of het dan opgelost is.
 
Heb nog geen Virusscan geïnstalleerd... Ook firewall heb ik al uitgeschakeld.

Mvg
 
Downloaden zonder virusscanner?????? :shocked:

denk je dat alles tegenwoordig een virus is of zo? valt best mee als je een heel klein beetje oplet gebeurt er helemaal niks.

hebben we het hier over torrent of gewone downloads?
(als je toegang hebt tot een andere computer download chrome portable/firefoxportable en probeer het daar mee)
 
denk je dat alles tegenwoordig een virus is of zo? valt best mee als je een heel klein beetje oplet gebeurt er helemaal niks.

hebben we het hier over torrent of gewone downloads?
(als je toegang hebt tot een andere computer download chrome portable/firefoxportable en probeer het daar mee)

We hebben het over drivers van officiele sites... Dus virussen zijn dan vrijwel uitgesloten denk ik hé...

Mvg
 
je hebt gloed nieuwe installatie dus lijkt me beetje lastig dat je temp file nu al vol zit.
misschien via andere computer eerst eens effe je drivers downloaden?
 
Heb alle drivers geinstalleerd... Nog steeds abrupte stops. Andere computers hebben het niet voor :(
Heb ook gemerkt dat dan echt wel alle downloads stoppen op de PC:
- Steam download
- Gewone IE download

Draaiden allebei zo'n 700kb's wat niet veel is...

Wat een ellende!
 
Laatst bewerkt:
Via een switch, die op zijn beurt met een router verbonden is. Heb nooit problemen mee gehad...
Dus zou 't een beetje raar vinden.

Mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan