Klein vraagje over Adobe Priemere cs5.5

Status
Niet open voor verdere reacties.

renebvz

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2010
Berichten
35
Goede na middag iedereen,

ik werkt sinds kort met Adobe Mastercollection op College. en ben overgestapt van Sony vegas pro 9.0...
Toen ik daar van een filmpje gewoon van een beeld een Jpg bestand van wou was er een icoontje dat je het beeld wat afspeelde dus geen screen shot een foto maakten en direct moest opslaan.
Ik had het al aan een paar klasgenoten gevraagd maar die hadden het over frame hold.
dat heb ik dus geprobeerd en toen wou ik het bestand dus mpeg in Photoshop doen maar dat kan natuurlijk niet.

Wat mijn plan is om een beetje een beeld te krijgen is gewoon een foto maakt nu niet uit wat voor een met een personage erop en dan de achtergrond weg te laten en vervolgens met after effects door te editten.

Dus ik vraag me af of je gewoon simpel weg een foto kan maken van een filmpje.
Trouwens ook filmpjes op youtube gezocht maar kwam niet veel zinnigs uit, totdat ik geen antwoord heb blijf ik nog wel door zoeken maar zou toch handiger en sneller zijn als iemand het zou kunnen zeggen :D


Mvg Rene
 
Onderin stel je deze vraag.
Dus ik vraag me af of je gewoon simpel weg een foto kan maken van een filmpje.

Je kunt het ook hiermee doen. Tenminste zo doe ik het op de eenvoudige manier.
Vista.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Use-Snipping-Tool-to-capture-screen-shots
Windows 7.
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Snipping-Tool-frequently-asked-questions

Sla het bestand op op je eigen computer en je hebt een pracht foto.

Op you tube zet je de film op pauze en je kunt gelijk een shot trekken.
het programma wat je zelf hebt Sony vegas pro 9.0. Dat weet ik niet of dat kan.

probeer eens laat even weten of dit het is. Groet.
 
Hmm Top !, ik heb zelf mac maar daardoor heb ik wel een manier gevonden om het te kunnen doen
grtz
 
Hmm Top !, ik heb zelf mac maar daardoor heb ik wel een manier gevonden om het te kunnen doen
grtz
Oke graag gedaan Even vermelden dat het opgelost is. Groet Manamana. En veel plezier ermee. En de foto's die je maakt zijn maar een paar kb groot ideaal voor een website m.b.t. de laadtijd van de webpagina.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan