Printer delen in slaapstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopth

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
Berichten
26
Ik heb mijn printer gedeeld zodat ik vanaf een andere pc ook kan printen, nu wil ik ook kunnen printen als mijn pc in slaapstand staat, windows zegt in het 'Printer Eigenschap' venster:
438380Naamloos.jpg
maar ik kan dit nergens vinden in Netwerk Centrum!

Helpmij!
 
Hoi,
je kunt hem toch over het netwerk/router delen? Bedraad e/o draadloos? Volgens de specs van je printer moet dat kunnen.
 
'De printer is niet beschikbaar waneer de computer in de slaapstand is geschakeld'

Dit kan dus simpelweg niet.
 
'De printer is niet beschikbaar waneer de computer in de slaapstand is geschakeld'

Dit kan dus simpelweg niet.

Als je verder leest staat er dat je dat kan wijzigen in het Netwerkcentrum, maar ik kan die optie dus neit vinden :confused:
 
Geen idee "wat er verder nog te lezen" was?

Ik ben het met DjAron eens: Ik ken geen computers die uit slaapstand gaan als er geprobeerd wordt om er een printopdracht naar te sturen.
Dit is nog verklaarbaar ook: Er is in slaapstand geen netwerktoegang actief (niet draadloos en ook niet bedraad).

Tijs.
 
In mijn optiek ging ik ervan uit dat je hem via usb hebt aangesloten, wat ik dus eigenlijk bedoel is dat je 'm rechtstreeks op je router aan moet sluiten (draadloos of bedraad), dan kun je printen van elke pc die in het netwerk zit zonder dat die andere pc aan moet staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan