FLV zonder audio ?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zaankantertje75

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2010
Berichten
97
Hee mensen,

Ik heb een .FLV bestandje. Maar ik wil de intro er uit hebben.

Ik heb er 28 gedaan zonder problemen maar bij 1 b*sterd krijg ik een fout.

Als ik hem afspeel in de adobe media player. Heb ik gewoon geluid. Maar als ik hem open in adobe premiere pro of soundbooth. Dan is het audio gewoon weg. hoor helemaal niks meer. Ik heb geprobeerd te exporteren kijken of het alleen in de adobe programma's zo was.

Maar dan exporteerd hij hem gewoon zonder geluid... Zelfs in Audacity geopend. Krijg ik helemaal een raar iets..

Kan iemand mij hier mee helpen ?!

Alvast bedankt,

bram
 
Hallo. Vreemd dat je er wel 28 kunt doen en die ene niet. Zijn dat FLV bestandjes van anderen of allemaal van jezelf. Als er van anderen iets tussen zit dan kan daar de fout zijn gemaakt of zijn opgetreden. Ik zou ook niet weten wat hier aan te doen.
 
Hallo. Vreemd dat je er wel 28 kunt doen en die ene niet. Zijn dat FLV bestandjes van anderen of allemaal van jezelf. Als er van anderen iets tussen zit dan kan daar de fout zijn gemaakt of zijn opgetreden. Ik zou ook niet weten wat hier aan te doen.

ja, vind ik ook. en zo ver ik weet zijn ze allemaal het zelfde.. Nou ik heb ze niet zelfgemaakt. Mij werd gevraagd om de intro voor hem uit 29 filmpjes te knippen.. nou deden ze het allemaal behalve filmpje 5 dus. die geeft geen audio :confused:

alsnog bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan