Pinnaclestudio submenu's van film werken niet correct

Status
Niet open voor verdere reacties.

denniskbk

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
5
Hallo,

Ik heb met Pinnacle studio 15 een dvd gemaakt met 27 scene's. In een menu heb ik alle senes met een thumb weergeven en een verwijzing gemaakt naar de scene. In pinnacle studio werkt dit allemaal perfect: als ik op een scene klik in het menu gaat hij ook netjes naar deze scene toe. Maar als ik mijn film op een dvd wil branden werkt dit niet meer goed. Ik heb een dvd film gemaakt in een VIDEO_TS map. Als ik deze dvd afspeel in windows media player of vlc (player maakt niet uit dus) werkt het menu niet correct. De eerste 24 scenes werken wel, alleen de laatste 3 knoppen doen het niet goed. Als ik op een van die 3 knoppen klik speelt hij niet de scene af die hij zou moeten afspelen, maar hij speelt dan de volgende af. Dit is dus niet correct.

Ik heb geprobeerd de film opnieuw op te slaan, maar dit helpt niet. Ook heb ik het hele menu opnieuw gemaakt, maar weer hetzelfde probleem: in pinnacle studio is alles correct, maar in een mediaplayer werkt het niet goed.

Heeft iemand dit probleem eerder gehad of weet iemand hier hoe ik dit misschien kan oplossen?

Alvast bedankt!
 
Ik heb er vandaag nog wat mee gespeeld en ben erachter gekomen dat het probleem zich niet voordoet als ik de film met de slechtste kwaliteit opsla.

Iemand een idee?
 
Pinnacle 14 en 15 hebben problemen met dvd-menu's. Ik heb er zelf ook last van. Je kunt gewoon menu's maken, en je film branden. Wanneer je dan je dvd op de pc afspeelt doet het menu het goed, wanneer je echter de dvd op en dvd-speler/tv afspeelt werkt het menu niet of niet goed.
Oplossing is terug naar Pinnacle 12, de nieuwste versie die goed werkt.
Wat ik nu zelf doe, is in Pinnacle 15 de film zelf monteren, dan exporteren als filmbestand (.avi, .mkv of iets dergelijks), en dan in een ander programma (ik gebruik Nero 10) deze film importeren, menu's maken en dan exporteren als VIDEO_TS (dvd-formaat)
 
Het is gelukt door de link uit mijn vorige bericht! Dus voor de mensen die het zelfde probleem hebben...
 
Super! Ik heb dat al een hele tijd geleden gedaan, maar bij mij werkte het niet :( Succes ermee!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan