Probleem webmail Ziggo met IE9

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fr@

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2006
Berichten
47
Zoals inmiddels allom bekend is Ziggo's webmail niet te openen in IE9. Ziggo geeft dit zelf(s) al aan n.b.:rolleyes:
Althans, bij het openen van de mailbox komt Java nl. niet verder dan 63%.

Als oplossing wordt op verschillende fora aangegeven om "Foutopsporing in scripts (Internet explorer)" uit te vinken. De webmailbox opend weliswaar maar het gevolg is dat er telkens scriptfoutmeldingen verschijnen. (Is mss weer te voorkomen door ook "Melding van elke scriptfout weergeven" uit te vinken. Maar ja, zo blijf je natuurlijk aan de gang en dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

Erg omslachtig dus allemaal, vooral doordat deze instellingen telkens bij het opnieuw openen van de webmail (én IE!) weer aangepast dienen te worden. Ondanks op "Toepassen" te klikken blijft nl. die instelling niet staan. Bij mij in ieder geval niet.

Vraag mij af hoe dat komt.....en wat ik er aan kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle reactie Tardis,

Tardis schreef
IE8 of Firefox gebruiken.
Is ook een oplossing, ja.

Net een gloednieuwe laptop gekocht mét W7 én IE9. Is de enige oplossing dan: IE9 er weer af en - terug in de tijd - naar IE8 of Firefox te installeren terwijl 't probleem eigenlijk bij Ziggo zit. :eek:
Ziggo moet de software voor hun webmail aan gaan passen aan IE9, vind ik. Ik toch niet mijn software aan die van Ziggo :rolleyes:

Ondanks alles blijft de vraag onbeantwoord waarom die instellingen bij IE9 > Internetopties > Extra > Geavanceerd > Webpagina's bekijken > "Foutopsporing in scripts (Internet explorer)" < niet blijven staan en telkens opnieuw moeten worden aangepast?
 
JoZ1
Heb je IE9 x64 ?
O, sorry, heb ik over het hoofd gezien:eek:

IE x64 ondersteunt geen Silverlight.
Hoe kan ik nagaan welke versie IE ik heb? En, zijn er verschillende versies dan?

Wordt het probleem met Ziggo webmail hierdoor veroorzaakt?
 
Dat staat in de 'About'.

Als er niet staat 64-bit dan is het de 32-bit. Als het er wel staat kun je overwegen de 32-bit editie te installeren, daar werkt Silverlight wel bij. Maar je kunt natuurlijk ook helemaal overstappen op een andere browser, als Chrome of Firefox.
 
Maar je kunt natuurlijk ook helemaal overstappen op een andere browser, als Chrome of Firefox.
Ziggo webmail werkt ook niet in Chrome. Zal het dus IE8 of Firefox moeten worden om Ziggo webmail aan de gang te krijgen.:confused:

Of zou ik gebruik kunnen maken van Windows Live Mail? Maak ik e-mailadressen aan in "Mijn Ziggo". Die verschijnen dan in die problematische webmailbox van Ziggo. Vervolgens roep ik die op in WL-mail (van W7). Zou dat kunnen?
In WL-mail kan ik ook mijn OE-berichten importeren (dacht ik!?) in de webmailbox van Ziggo kan dat iig niét. Is deze veronderstelling juist?
 
Kijk eens naar deze tutorial van ziggo om je mail in te stellen op Windows Live Mail:
Had ik idd ook gezien, daar kan ik wel wat mee:thumb:
Ga ik WL-Mail installeren om die problemen met webmail van Ziggo te omzeilen.
Lijkt ook een beetje op OE....

Dan laat ik het hier dan maar bij en kan wat mij betreft dit topic afgesloten worden.

JoZ1 vriendelijk bedankt voor je aandacht en adviezen.:thumb:

M.v.g. Fr@
 
Graag gedaan :thumb:

Als er nog problemen zijn, hoor ik 't wel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan