3PG formaat in Format Factory groter maken? Kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FataMorgana

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2004
Berichten
222
Hoewel ik al 3 jaar een soort smartphoontje heb van LG (Arena), heb ik er tot heden weinig mee gedaan. Vandaag wilde ik eindelijk eens wat videootjes op gaan zetten.
Kwam er eerst achter dat die steeds automatisch resette als ik er bijvoorbeeld wmv- en mp4-filmpjes op zette.
Toen kwam ik erachter dat het standaard video-formaat van deze phone 3PG is.

Nu heb ik toevallig Format Factory 2.70 en die converteert bijna alles ook naar 3PG.
En inderdaad werkt het nu wel maar... Bijzonder klein.
Het grootste formaat wat ik kan maken is in FF 352x288...
Terwijl het origineel wat ik invoer om te converteren altijd groter is.
Op mijn telefoon is het dan uiteindelijk 3x postzegelformaat maar ik zou het graag fullscreen krijgen, net als de filmpjes die je zelf maakt en als 3PG worden opgeslagen.

Heeft iemand een idee of ik dat IN Format Factory kan doen?
Ik heb van alles geprobeerd maar kom er niet uit.

Of zijn er andere programmaatjes die wel in groter 3PG formaat kunnen converteren?

Bij voorbaat dank voor de tips. ;)

Meteen al even een aanvulling: ik heb gemerkt dat je in de uitvoerinstellingen het formaat handmatig kunt wijzigen. Heb ik geprobeerd naar 640x480. Dit resulteerde echter in GEEN beeld... Filmpje is wel groter lijkt het en natuurlijk ook een groter bestand, maar het beeld blijft zwart.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag de knop aanpassen gebruiken.
Heb de berichten nu samengvoegd in 1 bericht.

Succes verder met je vraag.
Jackall
 
Graag de knop aanpassen gebruiken.
Heb de berichten nu samengvoegd in 1 bericht.

Succes verder met je vraag.
Jackall

Lol... Ik vind een bericht aanpassen niet altijd handig.
Het kan al gelezen zijn door iemand, die de aanpassing later dan niet ziet.
In sommige fora vinden ze het juist niet gewenst...

Verwijder dit bericht maar als je mijn reactie ook niet gewenst vindt... :p
 
probeer deze eens:
*KNIP*

Uit voorzorg link verwijderd, meerdere gebruikers melden dat deze link de virusscanner opt tilt slaan.
Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ahum meneer Ross,
Kunt u een 'schone' link geven naar dit bestand?
Wat u aangeeft heeft mijn computer overspoeld met spam en nu kan ik uren gaan schonen als het tegenzit...:(

EDIT 17.18 uur: Daarbij is deze video convertor niet gratis maar zelfs de free versie kan niet overweg met mijn telefoon.
Geeft na het installeren (via andere veiliger weg gevonden) een constante foutmelding.
Hier heb ik nu dus 3 uur extra werk in zitten zonder enig positief resultaat...
 
Laatst bewerkt:
Lol... Ik vind een bericht aanpassen niet altijd handig.
Het kan al gelezen zijn door iemand, die de aanpassing later dan niet ziet.
In sommige fora vinden ze het juist niet gewenst...

Verwijder dit bericht maar als je mijn reactie ook niet gewenst vindt...


Na een half uur reageren op je eigen topic waarop nog niet door anderen is gereageerd is hetzelfde als de topic een kick geven om eerder de aandacht te vragen.
Binnen dit forum is dat niet toegestaan.
Jackall
 
Na een half uur reageren op je eigen topic waarop nog niet door anderen is gereageerd is hetzelfde als de topic een kick geven om eerder de aandacht te vragen.
Binnen dit forum is dat niet toegestaan.
Jackall

Ik moet nu even verschrikkelijk "lachen".
Bent u een moderator?

Ok, in ieder geval wel gezien dat mijn angst voor de link niet onterecht was.
Goede actie op dat punt.
Niet deze reactie.
Zwaar overdreven.
 
Laatst bewerkt:

aan allen die overspoeld zijn door allerhande rotzooi:


Sorry,het was zeker mijn bedoeling niet en als ik die link gebruik

heb ik totaal geen last van spam en dergelijke!!!


Aan topic plaatser :het was de bedoeling om te helpen en 3gp is 3gp,

dus ik kan er niets aan doen dat je toestel met dit soort 3gp niet

overweg kan.





Dankt u
 
Waarom staat je tekst in rood?
Om aandacht te vragen?

Ik krijg zojuist een waarschuwing met betrekking tot dit topic terwijl ik me volledig van geen kwaad bewust ben.

Maar meneer Ross,
Ik denk dat u geen idee heeft wat ik in al die tijd heb moeten doen om een Download-hulp (...) te verwijderen.
Daarna ben ik toch doorgegaan om het geadviseerde programma te vinden via een andere link en dat is gelukt.
Echter krijg ik gewoon foutmeldingen.
Het programma deugt dus simpelweg niet en dat heeft niks te maken met de versie 3PG die mijn telefoon aankan.

Maar ik zoek gewoon verder.
 
Beste FataMorgana,


idd de reden waarom het in het rood staat is om te benadrukken dat het niet de bedoeling is om rotzooi te verspreiden op pc's van anderen.

En wat kom jij hier eigenlijk doen?Je stelt een vraag en iedereen die er een reactie op geeft krijgt een schuin antwoord of een veeg uit de pan.

De link die ik gaf heeft geen downloadhulp nodig of iets dergelijks,dus als je er geen verstand van hebt begin er gewoon niet aan.En al je werk die je moeten doen hebt om die rotzooi te verwijderen bewijst dat je naast de kwestie bezig bent en er geen bal van snapt.Ga gewoon naar de pc boer om de hoek en die zal je we verder helpen.

Als je echt zo'n betweter bent moet je trachten je problemen alleen op te lossen en rot op nu op met je smartphone.Trouwens ooit al eens gehoord van Google?Je kan er veel op vinden hoor maar je moet er natuurlijk een beetje verstand van hebben.

Een beetje nederigheid kan nooit geen kwaad.


Succes met je 3gp probleem.
 
probeer deze eens:
*KNIP*

Uit voorzorg link verwijderd, meerdere gebruikers melden dat deze link de virusscanner opt tilt slaan.
Jackall

Blijkbaar was ik niet de enige die problemen kreeg met jouw link.

Beste FataMorgana,


idd de reden waarom het in het rood staat is om te benadrukken dat het niet de bedoeling is om rotzooi te verspreiden op pc's van anderen.

En wat kom jij hier eigenlijk doen?Je stelt een vraag en iedereen die er een reactie op geeft krijgt een schuin antwoord of een veeg uit de pan.

De link die ik gaf heeft geen downloadhulp nodig of iets dergelijks,dus als je er geen verstand van hebt begin er gewoon niet aan.En al je werk die je moeten doen hebt om die rotzooi te verwijderen bewijst dat je naast de kwestie bezig bent en er geen bal van snapt.Ga gewoon naar de pc boer om de hoek en die zal je we verder helpen.

Als je echt zo'n betweter bent moet je trachten je problemen alleen op te lossen en rot op nu op met je smartphone.Trouwens ooit al eens gehoord van Google?Je kan er veel op vinden hoor maar je moet er natuurlijk een beetje verstand van hebben.

Een beetje nederigheid kan nooit geen kwaad.


Succes met je 3gp probleem.

Deze reactie (en dan gerust ook die van mij) wil ik verwijderd zien uit dit topic.
Ten eerste ben je de enige die antwoordt met iets wat duidelijk niet deugt.
Ten tweede heb je blijkbaar niet de moeite genomen om uit te zoeken waar wij problemen mee hebben gekregen.
De link die je gaf, leidde naar een "download helper" die ik uiteraard niet nodig heb en niet zoek.

Ik HEB in Google gezocht op mijn telefoon en op Format Factory maar heb daar behalve veel geblaat waar jij waarschijnlijk helemaal van over de rooie zou gaan geen enkele nuttige tip gevonden.

Misschien ben ik tegenwoordig iets te snel met topics plaatsen op HelpMij, maar ik ben dan ook al niet zo jong meer en ben al het miere"zoeken" zat.

Mijn vraag was duidelijk.
Ik heb nog geen enkel antwoord alleen maar ellende veroorzaakt blijkbaar...

Dat is het mij niet waard.

Dit topic mag van mij dicht en ik denk voorlopig HelpMij niet meer te bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Om verdere discussies te voorkomen gaat deze topic daadwerkelijk worden voorzien van een zeer groot hangslot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan