film van utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.
welk bestandsformaat is het?
Divx/vob etc.?
 
Wat voor een type bestand is het? DVD, DivX, MPG, MKV. Er zijn er nogal wat en hoe je ze op een schijfje moet branden verschilt nogal of het DVD bestanden zijn (VOB, IFO) of een ander type.

*Botsing met jackall ;-)
 
In dat geval moet je in ashampoo de optie dvdfil kiezen in het menu, daarna naar die map navigeren en de video_ts map selecteren.
Dat zou moeten werken.
 
Ik heb geen nero,en ben niet van plan een betaalde ,of probeerversie te nemen.
 
Voor het branden van DVD bestanden gebruik ik altijd CDBurnerXP. Ja, dat werkt ook op Windows 7 ;)
Dat programma is helemaal gratis.

Maar burning studio 6 zou dat ook prima moeten kunnen.
 
Laatst bewerkt:
je kan ook nero douwloaden via *knip* maar je kan het ook op nero zelf opzoeken maar dan heb je 30 dagen nodig om je serienummer in te voeren

Zelfs namen gerelateerd aan verboden downloadsites is niet toegestaan.Jackall
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In Burning Studio 6, klik op Brand films en vervolgens op Brand een video DVD van een Voorbereide map.
De rest wijst zich vanzelf.
 
In burning studio 6 kan ik het bestand er niet heen krijgen,maar het is ondertussen gelukt met ImgBurn,bedankt allemaal om mee te helpen.
 
dvd branden,fout.

Goedenmorgen,ik heb verschillende dvd gebrand en achteraf bekeken op tv.
Nu blijkt dat sommige dvd na een tijd beginnen te haperen,stokken,beeld stilstaan,
blokjesvorming enz.Aan de dvdspeler dacht ik dat het lag ,maar heb een andere
speler (recente)geprobeerd en daar was het precies hetzelfde ,zij het nu later op
de film.Zou het kunnen liggen aan de brandsnelheid,soort schijven of wat dan ook ?.
 
Beste Jan, het kan idd aan de gebruikte schijven en de gebrande snelheid liggen.
Ik zelf heb de beste ervaringen met platinum dvd+r op een een snelheid van 8x.

Als laatste kan het probleem ook bij je brander liggen, maar dat betwijfel ik op dit moment.
 
Dat ga ik in gedachten nemen,klein vraagje nog .Ik gebruik Cd burner xp om te branden,
hoe kan ik in dat prog. de brandsnelheid instellen?.
 
Gebruik dat proggy niet, ben enorm enthousiast over imgburn, daar brand ik vrijwel alles mee.
Het zal best mogelijk zijn in cdburnerxp, maar zou niet weten waar dat in te stellen.
 
In het schermpje waar je op een gegeven moment op Brand schijf moet klikken is er een tabblad Brand Opties.
Daar kun je de snelheid instellen.
 
beste jan
ikzelf gebruikte altijd convert xvidtodvd om mijn films te branden een geweldig prog brand uw subs mee in 15 mins maar ik zou nooit een cam versie of ts versie downloaden want je kan geen goede kwaliteit hebben met deze versies ga voor een xvid,avi,r5,dvdscr,dvd versie dan is de kwaliteit stukken beter
 
@ lurpe,dat progr. heb ik maar is maar een maand geldig,misschien overwegen in de
toekomst om het te kopen.

@ edmoor,kan het niet vinden.

@ jackall, imgburn ? ,ook video-ts ,audio-ts.
 
Het plaatje zou het duidelijk moeten maken:

50952914.jpg


Ik zie m'n plaatje niet?
Maar hij staat hier: http://imageshack.us/photo/my-images/819/50952914.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan