gebruikers account

Status
Niet open voor verdere reacties.

vosco

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
101
Hallo een ieder,
Even een vraag, ik heb een nieuwe install gedaan op een nieuwe pc. Nu heeft windows een recovery partitie gemaakt denk ik. Deze wil ik verwijderen, maar heb daar de rechten niet voor. Kan iemand mij uitleggen hoe ik daar wel gemachtigd voor kan worden. Zelfs als administrator kan ik niet alles verwijderen. Want bij het opstarten krijg ik een schermp met twee keer Windows 7, er zijn denk ik twee windows actief. hoe kan ik dit verwijderen of ongedaan maken, ik heb ook systeemherstel gedaan. Alvast bedankt
 
Hoi Vosco,

Het klinkt alsof je een nieuwe install over je vorige install heen gedaan hebt en je harde schijf niet gepartioneerd of geformatteerd hebt. Kun je eens kijken of er op je c: schijf een map Windows.old staat?
 
ja schapie denk dat je in inderdaad gelijk hebt :)

installeer windows nog een keer opnieuw,
maar verwijder de partitie waar je windows op wil installeren en maak een nieuwe partitie aan
als je niet helemaal begrijpt,
laat het dan even weten
dan zoek ik even naar een tutorial

ik neem aan dat je niks op je harde schijf wil bewaren ?
 
Laatst bewerkt:
gebruikersaccount

Beste allen,
ik heb inderdaad windos old erop staan,

maar verwijder de partitie waar je windows op wil installeren en maak een nieuwe partitie aan als je niet helemaal begrijpt,
laat het dan even weten dan zoek ik even naar een tutorial ik neem aan dat je niks op je harde schijf wil bewaren ?

Ik zou heel graag een tutorial willen en nee, alles op de harde schijf kan er af.

alvast bedankt
 
ik heb hier een tutorial gevonden met plaatjes in het engels

als je bij het scherm aangekomen bent van WHERE DO YOU WANT TO INSTALL WINDOWS

klik je op drive options en kies je delete/verwijderen

nu je dat hebt gedaan staat en waarschijnlijk dat je schijf geen partities heeft

dan klik je op format daarna op nieuw en dan op ok en installeer je windows

Website : Tutorial windows 7 installeren


ik hoop dat het zo gaat lukken

succes :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan