VOB to AVI

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
76
Ik en veel andere mensen willen nu eigenlijk wel eens weten hoe je een .VOB bestand ZONDER te betalen en ZONDER kwaliteitsverlies naar een .AVI bestand converteert.

Brand los!
 
Zowiezo heb je kwaliteitsverlies als je omzet van vob naar avi.

Maar waarom wordt er geconverteerd?Om het bestand te verkleinen zodat er minder ruimte vereist is op je HD.
 
Je hebt helemaal gelijk. Maar als iemand een manier weet om .VOB te verkleinen, is die ook welkom!:p
 
Format Factory is geweldig, en zonder kwaliteitsverlies.

Maar nog steeds geldt: Als iemand een manier weet om VOB's te verkleinen, brand los!
 
Ehm, DVD spelers herkennen eerder VOB dan een AVI bestand. Aangezien VOB/BUB/IFO/etc onderdelen van een DVD-film zijn. Zet dat op een DVD, en je kan direct spelen. Met AVI moet je hopen dat de DVD speler het ondersteund. Maar, dat was je vraagt niet.


http://www.videohelp.com/tools/DVD-Shrink
 
-Dvd shrink

-Magic dvd ripper




Is je vraag nu om te converteren naar avi of om vob te verkleinen en in vob te blijven??????
 
Laatst bewerkt:
:D Jouw vraag, .... was ... VOB naar AVI met goede kwaliteit te behoudenen, en .... zonder te betalen ...toch ?? :p
die kan je zeer goed met.....KLIK HIER !
....Brand Veel....:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Ik houd meer van de mkv container dan de avi container en gebruik dan dus ook MakeMKV om razend snel van de 4/5 vobs naar 1 mkv bestand te gaan zonder kwaliteits verlies omdat het geen conversie met zich meebrengt terwijl veel andere tools dat wel doen. maar omdat je specifiek om AVI vraagt zul je er wel niets aan hebben.
 
Ik houd meer van de mkv container dan de avi container en gebruik dan dus ook MakeMKV om razend snel van de 4/5 vobs naar 1 mkv bestand te gaan zonder kwaliteits verlies omdat het geen conversie met zich meebrengt terwijl veel andere tools dat wel doen. maar omdat je specifiek om AVI vraagt zul je er wel niets aan hebben.


hmmm dan heb ik een paar vraagjes
dan stop je dus een mpeg2 film in een mkv container, de grootte blijft gelijk
blijven de subs selecteerbaar ??
wat is het voordeel??
waar speel je mee af??

--ben gewoon nieuwsgierig--
 
De grootte word kleiner omdat je alle trailers/menus er uit kan laten
Aangezien ik het meestal niet gebruik voor films met nederlandse ondertiteling erin (als in gedownload) haal ik altijd een losse srt op die na eventueel synchen een losse stream in de MKV blijft (met "mkvtoolnix" in 5 minuten ook in het bestand gepropt). en op die manier kun je meerdere subs erin proppen (indien gewenst).
Ik hou dan 1 bestand over wat "opgeruimd" staat waarbij ik toch de mogelijkheid houd om hem elke kant op de converteren die ik maar wil (denk aan naar pda formaat)

Ik speel ze af op de (HT)PC (Haali splitter en FFMpeg benodigd welke ik altijd door het cccp codecpack laat installeren of natuurlijk met VLC).
 
@Ellasar: kun je een downloadlink geven van Makemkv?
Het lijkt me een interessant programma maar is nergens te downloaden als freeware.


Gr. Jan
 
oké dankje Ellasar, is handig.

maar on topic:
autoGK, je laat hier niet de VOB maar de IFO hierdoor krijg je de complete film,
wel of niet een ondertitel erbij (extern of intern) en evt nog meer instellingen
het programma maakt kwalitatief heel goede avi's en is gratis

http://www.autogk.me.uk/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan