brand fout ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Hallo helpers, dvd gebrand ,bij het afspelen op tv stokt deze,blokjes vormend,stilstaan
enz.Heb al twee verschillende dvd spelers gebruikt.Heeft dat iets te maken met de
brandsnelheid,slechte kwaliteit dvd,s,brandpr.,graag jullie mening a.u.b.
 
probeer het eens met een ander brandprogramma. Meestal lukt het dan wel.

zelf gebruik ik altijd ConvertXtoDVD. Die werkt erg goed.
 
Laatst bewerkt:
:) Het kan ook zijn dat gedownloade'n bestand beschadigd is, dan weer of jouw players kunne en plus en min draaien of jou player's ook regio vrij zijn enz.. ??
Brand snelheid is altijd beter als maar op lagere niveau gebrand word ( 4 of 5x ongv ) kwaliteit bij afspelen op een player is ook beter dan, en uiteindelijk inderdaad brand app. is een beter dan ander, een kan beter of meer dan andere enz..enz.. ik brand bijv heel vaak met Nero ook, maar als maar Nero iets niet kan brand ik dan met Ashampoo, naast die twee gebruik ik ook zeer vaak '' DVDFab 8 '' en '' ConvertXToDVD '' enz... dus.....:confused:
 
Laatst bewerkt:
Met verschillende gebrand ,o.a. ,burning studio ashampoo 6,cd burner xp,dvdfab.
Dvd met snelheid 16x.
Ben nu de zelfde film af aan 't spelen op nog een andere dvd speler en nieuwe tv
en ben bijna aan 't einde v/d film en nu gaat het goed (tot nu).
Laat iets weten wanneer proces is gedaan.
Wat denken jullie ,disk is goed ,maar 2 andere dvd spelers zijn stuk, en of vuil op de lens.tv stuk ?lens kuisen kan dat en hoe?
 
:shocked: Met snelheid 16 ?? :shocked: jeh .... jonge of je die zal draaien kunne weet nie...:confused:
Lens schoonmaken ? maar die heb je in elk PC zaak onder de naam '' DVD Lens Cleaner ''.. :d
 
We zijn zover ,de dvd een derde maal gezien in een derde dvdspeler en ik ga Royonix
moeten gelijk geven het gaat liggen aan de film die gedownloaed is.
Ik moet er wel bij zeggen dat de twee eerste keren de film haperde op ongeveer
halfweg ,de derde en laatste keer bijna op het einde(¾) en terug op bijna het midden(±)
v/d film hervatte.
De schijven die ik monenteel gebruik platinum 16x speed. 4.7 gb.
Andere films zijn nochtans probleemloos gebrandt met dit type dvd,s.
Dus?????.
 
:confused: Maar toch ...als je met lagere snelheid zou branden proberen ??
 
Ja, het is hem dat ik er nog een 200 tal heb liggen van 16xspeed.
 
Bij sommige brandprogjes kan je instellen wat de brandsnelheid is, als die maar niet hoger is dan die van de dvd/cd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan