koptelefoonaansluiting ipod touch kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanneuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2011
Berichten
4
Hoi,

ik heb een probleem met mijn koptelefoonaansluiting van mijn ipod touch 2g.
Ik heb, als ik mijn koptelefoon aansluit op mijn ipod, soms geen geluid. Als ik de kabel een klein beetje draai, en hem heen en weer beweeg, hoor ik soms aan een kant geluid.

Ik las op internet dat het gat vies zou kunnen zijn. Dus ik ben er met een afgeknipt wattenstaafje ingegaan. Ik kreeg er niet echt veel viezigheid uit, het wattenstaafje werd een heel klein beetje zwart. Ik weet dus niet of ik hem écht goed schoon gemaakt heb.
Maar goed, ik ging er vanuit dat hij misschien kapot zou kunnen zijn. Dus ik heb geen koptelefoon meer gebruikt erop.

Vanmorgen had ik mijn ipod in mijn tas zitten en toen heeft er helaas een flesje gelekt, multivitamine! Maar gelukkig deed m'n ipod het nog... dacht ik. Maar toen ik muziek aan wilde zetten, op speaker natuurlijk. Deed ie het niet! Ik dacht toen, **** nu is de speaker ook stuk! Maar toen ik de geluidknoppen bediende (aan de zijkant, waarmee je geluid harder en zachter kan zetten) stond er 'koptelefoon'. Dus de ipod dacht dat er een koptelefoon in zat, terwijl er niks in zat.

Toen ben ik verder gaan zoeken op youtube, om de koptelefoonaansluiting te maken. Ik kreeg een filmpje hoe je hem misschien zou kunnen maken. Ik had hem opengemaakt en ik moest aan schroefjes draaien/aandraaien. Dit had ik gedaan, en toen deed mijn koptelefoon het ineens een stukje beter en aan beide kanten! Ik blij natuurlijk. Maar volgens mij doet ie het nog niet heelemaaal goed,.. maar ik heb geluid!

Alleeen nu doet mijn speaker het niet! Hoe zou dit kunnen? Als ik mijn oortelefoon eruit haal, zegt m'n ipod dat er nog steeds een koptelefoon in zit.. Dus komt dit door de multivitamine? En kan ik er nog iets aan doen?

HELP!

Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan