Foto`s op DVD Zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

franken8

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2004
Berichten
59
Hallo.
Ik heb het programma van :Uw foto`s op cd of DVD met showBiz DVD 2:
Ik maakte van mijn foto`s altijd een Dia show met een muziekje erachter. En dat zette ik op DVD. Dat lukte altijd.
Nu wilde ik dat weer doen maar nu krijg gaat het niet verder als: Eerst de schijf controleren dat gaat goed. Dan de Diashow transcoderen dat gaat ook goed. Maar dan gaat het transcoderen van audio fout. Gaat niet verder dan dit. Weet iemand hoe dat kan. Het programma staat ook vast. Moet met crtl alt + del. het programma sluiten.
Bij voorbaat mijn dank
 
Klopt deze is verwijderd door de sectie moderator. Een antwoord wat hier niet gewenst is en jou niet met je probleem helpt.
 
Ik heb een vermoeden (zonder dat ik de software ken of zelfs ooit van gehoord heb, dus verwacht niet te veel van mijn vermoeden) :

Sluit eerst eens wat uit:

pak wat nieuwe foto's, een ander muziekje en probeer het dan eens met dit 'verse' materiaal. Lukt het nu wel weer? Dan zou mijn vermoeden juist zijn geweest en zijn er bij de probleembestanden één of meerdere audio / videofiles corrupt.
 
Bovenstaand geprobeert. Dit mocht niet baten. Nu het programma hersteld. Dacht dat het in orde was want het liep helemaal goed door, maar er staan 4 diashows op waarvan er 2 goed zijn inclusief muziek en nr. 3 en 4 de foto`s goed maar geen muziek.
Ik begrijp er helemaal niets van want het ging altijd goed. Het programma is van Arc Soft. Maar ik heb het al een paar jaar. Heb n.l. nog Windows XP.
 
Ik ken het programma ook niet, maar kan wel deels met het antwoord van gast0225 meegaan.
Audiofiles corrupt, of het programma kan niet omgaan met bijv. bepaalde audio bitrates (hoogte/variabele).
Vrijwel al dit soort programma's hebben een optie om een voorproefje af te spelen, gaat dat dan wel goed.

Je kan ook deze eens proberen
 
Dat voorproefje afspelen gaat perfect. Ik vind het zo raar want 2 van de 4 doet het wel. De eerste 2 en de 3e en 4e geen muziek alleen foto`s. Dus U denkt dat ik beter bovenstaand programma kan gaan gebruiken.
In ieder geval heel hartelijk bedankt voor het meedenken.
Met vr. gr. Chrissie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan