dvdfab8

Status
Niet open voor verdere reacties.

janwitloof

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
Berichten
841
Is er iemand die dvdfab8 heeft gekocht,zoja ,tevreden,waar bestellen,wat te bestellen
werkt het goed énz.Op de site zelf is het nogal wanordelijk zoeken ,daarom deze vraag.
 
Waarom zou je het willen kopen? Voor alles dat DBDFAB kan is wel goede en gratis programmatuur verkrijgbaar.
Dus, wat wil je precies doen?
Is natuurlijk niet direct een antwoord op je vraag, maar indirect wel denk ik.
 
Het heeft altijd goed gemarcheerd,sinds de probeerversie is verlopen zijn er links
en rechts problemen gekomen.Gisteren heb ik een film patton(voor eigen gebruik)
willen maken,maar halfwege ontbreken de ondertitels.
verschillende keren opnieuw gedaan en ze allemaal kunnen wegsmijten.
 
:confused: He Jan .... en wat ALS die ondertitels niet volledig zijn?? of het kan ook zijn dat in gedownloade'n bestand ( film ) ondertitels niet goed ingebakken ( of gemaakt zijn :( ? ) ...:confused:
ALS je goede downloader bent ...:D je weet dat je hetzelfde .... op andere adres, ook kan krijgen ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
De film is een orginele waarvan ik één kopie wilde maken voor mijn eigen.Op die film
staan wel degelijk de ondertitels,maar niet helemaal 100% op de kopie (dus weer één
naar de ...........).
 
:D Aaach zooo en hoezo vertel je nie dat dan ?? ( er ik mogelijk bepaalde beveiliging aanwezig ! ) in dit geval je zou moeten met DVD Decrypter die film kopieren en...branden ... DVD Decrypter is nu moeijlijk te vinden, maar kan wel, ... en zijn zooveel app's te vergelijken mee...:rolleyes::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan