ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
Berichten
165
beste,bestaat er een pogramma wat engelse ondertitels kan omzetten naar nederlandse?of moet ik toch wachten tot de nl versie beschikbaar is?met dank.
 
:D Na jah... als je met bewerking of om Engels in NL vertaling bezig bent duurt lang dat,... zo kan je liever ook NL ondertitels zelf vinden en gewoon bij betreffende film bijzetten , het duurt minder tijd en gemakkelijker is ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
idd:D maar het vervelende is,meestal als je de film hebt duurt het toch nog even voor de nl ondertitels er zyn ! drm men vraag als er iets bestaat voor engels om te zetten in het nl:D
 
waarvoor zoek je ondertitels en hoe ? ( films of series )

kan zijn dat er misschien wat betere sites zijn dan waar jij zoekt

het vertalen van een engelse ondertiteling naar een nederlandse zal denk ik nooit helemaal goed gaan

omdat de zinnen meestal te letterlijk worden vertaald - dus denk dat je dan hele rare zinnen krijgt


ik vind zelf het kijken met engelse ondertiteling gewoon goed te doen
je leert er tenminste nog een beetje engels mee en omdat het eronder staat leer je het ook schrijven
maarja dat is mijn mening

dus ja even de vraag welke sites gebruik je ?
en is het voor film,s of voor series ... ?

ik denk dat voor de meeste nieuwe films ja alsnog gewoon even moet wachten op nl ondertitels
 
Laatst bewerkt:
het is echt voor films.ik kyk altyd op http://helpmij.nl als daar niks te vinden is kyk ik via google maar vind ik ook niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geen linken naar ondertitels sites geven.
is niet toegestaan bij Helpmij.nl
 
Bierdopje (Engelse link, een Nederlandse site.)
Subtitleseeker (Engelse link)



Waarom toch aanwijzingen geven waar het staat.. Niet doen hier bij Helpmij.
Wij willen brein niet op visite hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan