Yuo tube ownloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
Berichten
680
Ik weet nu niet of ik hier met mijn vraag terecht kan. Maar hoe kan ik een liedje, uploaden of downloaden of opslaan van You Tube naar mijn computer. Ik heb een e-mail account en telkens ik wil uploaden moet ik een bestand of adres ingeven en dan gaat hij naar mijn verkenner. Verder weet ik het niet meer . Ik zi wel dat er op de site van You tube al twee liedjes staan maar weet niet hoe ik er in geslaagd ben dit te doen.
Kan mij iemande de juiste procedure schrijven, hoe dit te doen.
Groetjes
Lode
 
Laatst bewerkt:
heb je windows dan zit er als het goed is windows live movie maker op dan daar kun je je filmpjes maken en uploaden
 
:D Anders je kan ook Any DVD Converter pro. installeren en via die, YouTube filmpjes omzetten naar een audio bestand MP3 bijv. dan heb je en alleen maar muziek en betrefende filmpje :thumb:
 
Als ik die open dan vraagt hij een bestandsnaam en moet ik dan de link naar you tube kopieren? Heb ik gedaan en dan zegt hij, dat hij dat niet ondersteunt
GRoetjes
Lode
 
Via Any DVD Converter bedoel je misschien ??:confused:
:D Yep je moet linkje naar YouTube filmpje kopiëren, maar hoe doe je dat dan ?? :D welk link maak je ..misschien verkeerde ?
P.S. Juiste link naar een filmpje je kan op twee manieren krijgen ...
dvkpw4.jpg

Met rechte kant van muis op filmpje klikken ... en zie je dat ,dat hier is een manier ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
je zal wel de link in de zoekbalk kopieren dat is niet de juiste je moet die van hierboven doen
 
Heb het gevonden en het is simpel onder de video daar naar Favorieten of andere gaan en hijn is opgeslagen. Uiteraard doo u eerst aan te melden of een account te maken
Dank u
Lode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan