kan iemand een of twee foto's voor m'n website uitsnijden in gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

olaf1982

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2011
Berichten
7
Hallo allemaal,

Ik wil de website van mijn vader en broertje van postduiven mooier maken en wil daarom twee foto's uitsnijden zodat het niet zo hoekig vierkant er uit ziet op de website. Is er iemand die photoshop heeft en het leuk vindt dit voor me te doen. Ik zou ontzettend dankbaar zijn. Mailen kan naar *KNIP*

Mailadres verwijderd uit veiligheidsoverweging
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:D Hiermee kun je fotootjes enz.. in gif of wat je maar wil omzeten KLIK HIER ! ...:D of uitsnijden enz..
----------------------------
Lukt niet ? ... roep maar :thumb:
 
Laatst bewerkt:
:D Hiermee kun je fotootjes enz.. in gif of wat je maar wil omzeten KLIK HIER ! ...:D of uitsnijden enz..
----------------------------
Lukt niet ? ... roep maar :thumb:

het uploaden in gif lukt me, maar niet het selecteren van een deel van de foto die ik als enige uitgesneden op de website wil hebben. In dit geval een foto van mn vader en broer, beiden wil uit de foto snijden en de personen dus als enige overhouden...Tips?
 
:D Ach maar dat is ook makkie...:D ... kijk onder en volg ! ...:thumb:
4ea6c1eeccecc-FOTOTJE.gif
 
:D Ach maar dat is ook makkie...:D ... kijk onder en volg ! ...:thumb:
4ea6c1eeccecc-FOTOTJE.gif

Je begrijpt me verkeerd denk ik. Ik wil hem niet vierkant uitgesneden, maar 3d zeg maar. Om hoekige effecten op de website te voorkomen. dus uitgesneden langs het lichaam van de personen
 
:D Ach...zo dan...:D Oke in dit geval je moet hebben een/of ander foto bewerking's programmaatje in je pc dit is geen klein ingreep ( 3d efect of alleen maar lichaam zonder achtergrond enz..) als je geen ervaring mee hebt lukt dat meest, niet in een keer ...:confused: Ik weet niet hoe je oud bent ....:) maar ff kan ik je vertellen dat je die met ook '' InstantMask Pro '' app. proberen kan ( makkelijk is ! ) en tips op YouTube heb je ook over ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Olaf, kun je de foto's waar het om gaat hier plaatsen, ik wil wel een poging doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan