instellingen van de Elro DVR74S cameraset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansfr2

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2011
Berichten
2
Hoi,

weet iemand hoe ik de camera via het netwerk op mijn computer in kan stellen kijk anders even op de elro site om te zien om welk apparaat het gaat DRR74S ik kom er niet meer uit de rest werkt wel

alvast bedankt

Hans
 
Hoi Hans,

Ik heb ook dat cameraset van Elro. Je kunt op de cameraset de netwerkinstellingen selecteren. Ik zou een statisch Ip maken, zodat deze niet verandert. Als je dat hebt gedaan kun je met het meegeleverde programma multi client de beelden inladen.

In multi client ga naar: 'setup' (onderaan op het scherm)
Dan naar tab 'device setup'.
Maak dan links eerst een groep aan (rechts-klik, Add)
Daarna recht een camerasysteem registreren (rechts-klik, Add)
Hier moet je de gegevens van het camerasysteem invoeren.

connect style: ip-link
video type: dvr
addr: het Ip adres van het camerasysteem dat je wil aansluiten (in de vorm van: 192.168.xxx.xxx)
poort: poort die je bij netwerkinstellingen van het camerasysteem heb geconfigureerd (hier moet je media poort hebben, niet web poort)
Als je het camerasysteem een wachtwoord hebt gegeven, wat zeker aan te raden is als de beelden via het netwerk opvraagbaar zijn dan moet je ook invullen:
user: gebruikersnaam van het camerasysteem (6 cijfers)
password: wachtwoord van het camerasysteem (6 cijferig user password)

net type: lan
channel: 4

Daarna onder 'preset setup' de cameras toevoegen van het camerasysteem (ik weet niet zeker of dit nodig is, de camera-kanalen moeten hier in ieder geval wel staan)

Dan kun je uit het setup scherm. Druk dan op 'view' (onderaan in scherm) en op 4 windows.
Dan rechtsklik op een willekeurig camerabeeld en dan 'open all', nu zou je de camerabeelden moeten zien.


Ik heb ook nog een vraag aan jou:
Als je rechts-klik doet op een camerabeeld, en dan 'window setup' en dan aanvinkt 'save to disk' gaat het programma .264 bestanden maken in de map c:\bydvrdata. Nu zouden dat de opgeslagen beelden moeten zijn, maar ik krijg ze niet afgespeeld. Misschien dat als jij dit ingesteld hebt, dat je weet hoe dat moet. Bij het camerasysteem is ook een programma 'playback' meegeleverd, maar hier krijg ik ze ook niet afgespeeld.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

hartstikke bedankt ik zal eens kijken of ik er uit kom en laat je dan nog iets weten als deze werkt , bedankt alvast

groetjes Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan