Windows 7 op LG-TV.

Status
Niet open voor verdere reacties.

zostpegel

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2006
Berichten
92
Ik installeer W7 (64 Bit) op mijn LG-TV en heb dan gewoon beeld op TV, MET HDMI-kabel!!! Alles gaat goed, tot hij de laatste keer her start. Krijg dan even het W7 logo in beeld en na een paar seconden de melding van de TV "geen signaal"! Als ik nu de vga-kabel er aan hang, heb ik meteen beeld, geen enkel prbleem??? Als deze HDMI-kabel aan mijn HD-recorder hang, doet deze het goed. Dus de HDMI-kabel lijkt goed te zijn. Ik begrijp helemaal niets van. Voor zover ik weet heb ik alle instellingen nagekeken, maar zonder resultaat. Begrijpt iemand wat hier aan de hand is?
 
Laatst bewerkt:
wel een goeie kwaliteit HDMI??kabel???
want je hebt kabel voor 2,50 en 100 euro
 
wel een goeie kwaliteit HDMI??kabel???
want je hebt kabel voor 2,50 en 100 euro

En juist in die kabels schuilt nu de truck .. Je moet écht over een geoefend 'oog' beschikken wil je daar als sterveling uberhaupt een verschil in gaan merken ..

Wat je nog zou kunnen checken, is of je videokaart ook door heeft, dat hij z'n signaal op de HDMI poort moet zitten, i.p.v. de (blauwe) D-Sub connector ..

Suc6! ;)
 
En juist in die kabels schuilt nu de truck .. Je moet écht over een geoefend 'oog' beschikken wil je daar als sterveling uberhaupt een verschil in gaan merken ..

Wat je nog zou kunnen checken, is of je videokaart ook door heeft, dat hij z'n signaal op de HDMI poort moet zitten, i.p.v. de (blauwe) D-Sub connector ..

Suc6! ;)

Bedankt voor je reactie. Ja dat weet de HDMI-kabel wel :). Denk dat eerst maar een goede(dure) HDMI-kabel ga kopen. Je hoort van mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan