Naam wijzigen van netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElsyV

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2007
Berichten
218
We hebben een nieuw modem gekregen en deze heeft een naam: Netwerk 2.
Is deze naam te wijzigen? Heb al van alles geprobeerd maar ik kan alleen de verbindingsnaam wijzigen. (LAN-verbinding gewijzigd naar Ziggo bedraad)

netwerknaam.jpg


ps. als ik onder aan mijn bericht gebruik wil maken van de mogelijkheid om een bestand te uploaden dan werkt dit niet. Het plaatje is maar 26,3 kb en er komt dan een uitroepteken achter te staat met de tekst: [500(IOError event type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error#2038"]
 
We hebben een nieuw modem gekregen en deze heeft een naam: Netwerk 2.
Is deze naam te wijzigen? Heb al van alles geprobeerd maar ik kan alleen de verbindingsnaam wijzigen. (LAN-verbinding gewijzigd naar Ziggo bedraad)

netwerknaam.jpg


ps. als ik onder aan mijn bericht gebruik wil maken van de mogelijkheid om een bestand te uploaden dan werkt dit niet. Het plaatje is maar 26,3 kb en er komt dan een uitroepteken achter te staat met de tekst: [500(IOError event type="ioError" bubbles=false cancelable=false eventPhase=2 text="Error#2038"]

mooi zó.... Vink
 
Ga naar cmd.

Typ daar Ipconfig

Kijk bij de Default Gateway.

Dat adres typ je in je internet programma.

Krijg je scherm van je modem.

Je hebt daar een code van veranderd of het is gewoon standaard: admin

En wachtwoord ook: admin

Dan ga je naar eigenschappen ofso kijk rond tot dat je instellingen ziet van je modem.

Daar zie je ergens netwerk 2 staan die verander je :)
 
Netwerkcentrum openen en onder adapterinstellingen naam wijzigen

Gr.rama
 
Ik heb ingelogd op het modem maar kan nergens deze netwerk naam vinden. Nou ja, is niet zo'n ramp, dan laat ik het wel zo.

Ben nu eigenlijk nog verder van huis omdat ik in het modem, via de browser, het wachtwoord heb gewijzigd. Ik dacht dat dat veiliger was omdat deze gewoon onder op het modem staat. Kan ik niet meer inloggen!! Niet met het oude en niet met het nieuwe wachtwoord. Ik krijg het er benauwd van....
Is dit met de reset knop, onder op het modem, weer te herstellen naar de fabrieksinstellingen of moet ik nu Ziggo bellen?

@rama hier kan ik alleen de netwerk naam veranderen van de type verbinding. Hier stond eerst LAN-verbinding en dat heb ik gewijzigd in Ziggo bedraad.
 
Als je hem reset.

Dan heb je uur ofso geen internet en als je internet+ bellen hebt ook geen bellen en als je 3 in 1 hebt ook geen tv.

En daarna is alles gereset internet is geod.

En je kan weer op site :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan