.MSWMM-file Movie Maker -> als Filmbestand publiceren WERKT NIET???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martin3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
4
Voordat ik m'n laptop het raam uitgooi, weet iemand een oplossing?

Hoe kan ik een .MSWMM-projectbestand (en de achterliggende .MTS-bestanden) overzetten als een filmpje op YouTube? Ik heb geprobeerd om 'm op de HD, DVD en CD op te slaan met en zonder verschillende opties (filters en decoders) aan (en uit) en kom er niet uit. Hoe kan ik het .MSWMM-projectbestand (en de daarin gemaakte keuzes) bewaren (want het kost me veel tijd om opnieuw zo'n montage te maken) en deze (en de achterliggende .MTS-bestanden) aan iemand mailen met een Apple, zodat deze er wel een werkend filmpje van kan maken. Het gaat om 3,16 GB (54 bestanden).
 
het filmpje als .avi bestand opslaan, naar YouTube-account, uploaden en volg de stappen op de pagina.
 
Opslaan als filmbestand werkt überhaupt niet (wat doe ik fout?)

Het opslaan als .avi of in elk ander format werkt niet (ik krijg dan een filmpje waarin alleen de titel is te zien en geen beeld of geluid, terwijl de tijdlijn gewoon doorloopt). Er zijn veel opties om aan en uit te zetten en deze zijn van invloed of het überhaupt is is op te slaan. Ik sta voor een technisch raadsel...
 
Trage pc? Kan je de specificaties van je pc hier vermelden?
 
Vista Ultimate 2 (2007), Intel Core Duo 2,54GHz, 4GB intern, 32-bits. Kun je hier iets mee?
 
Je kan het hele project op een usb stickje zetten en dan op een andere pc proberen, als je daar nu even de beschikking over hebt.

Zie je bij Taakbeheer nog 'verdachte' activiteiten? Hoge cpu, veel RAM in gebruik, enz.
 
Ik geef op na 12 uur pielen/forums raadplegen/andere Windows-PC; Movie Maker sucks

Bedankt voor je hulp tot zover. Ik heb geprobeerd op een andere Windows-computer (XP) om het project te openen (gaat niet, omdat de Vista-versie te nieuw is voor XP). Ik ga van het weekend met frisse moed op een Apple met I-Movie aan de slag. Ik zou iedereen willen afraden om veel tijd in Windows Movie Maker (Vista) te steken, zonder een klein proeffilmpje te maken. Ik kan nu opnieuw met editen en monteren beginnen en als ik dit van tevoren had geweten, had ik meteen voor iets anders zoals Camtasia of I-movie gekozen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan