apple imovie of final cut pro x ==> pinnacle studio

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceevee2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2011
Berichten
17
ik werk sinds vorig jaar met pinnacle studio 14HD en brandt mijn filmpjes naar de ingebouwde blu ray brander. Ik overweeg aanschaf Mac om filmpjes te bewerken in IMovie en Final Cut Pro X. Weet iemand of het mogelijk is om het HD resultaat te exporteren naar een medium (vb HDD) in een formaat dat kan geimporteerd worden in pinnacle studio HD14 op mijn windows pc zodat ik het resultaat vanop de windows pc naar de ingebouwde blu ray schrijver kan branden. (uiteraard met behoud van HD kwaliteit dus bij voorkeur zonder te moeten converteren voor het geimporteerd kan worden)
Dus bedoeling : HD project maken op mac en eindresultaat via pinnacle studio branden op windows PC zonder kwaliteitsverlies.
Kan dit ?
 
Ja hoor. Gewoon bij instellingen bij video opslaan op 1080p zetten (Full HD). Als formaat zou ik voor MPG kiezen, deze geeft naar mijn idee de beste kleurkwaliteit.
 
Bedankt MrHenkie,
ben blij dat iemand dit kan bevestigen want via Apple zelf kom ik bijzonder weinig te weten.
 
Typisch appel weer. Maar ieder programma voor videobewerking dat een beetje is uitgedacht, kan dat wel. Appel maakt hun producten vaak zeer uitgebreid. Soms wel met wat foutjes, wat ik bij Microsoft niet zie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan