Hoe maak ik een eigen achtergrond (template?) bij een zelf samengestelde dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

cycas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Berichten
2
Om degelijke dvd's te maken gebruik ik het gemakkelijke CONVERTXTODVD4. Wil dan byv 4 afleveringen van een serie op een dvd zetten en die in een nieuwsgroep posten. Ben een beginner maar het gaat verder prima, lukt echter niet om zelf een achtergrond byv jpg bestand in te voegen. Heb wel in het programma een knop om zelf bestanden te zoeken op mijn computer maar het programma zegt dan als ik die wil invoegen dat het templates(sjablonen) moeten zijn met een ini. extensie. Ik heb het dus over het hoofdmenu, de eerste pagina laat ik het maar noemen die ik te zien krijg als ik de video_ts map afspeel met bijv. vlc player of een mediaspeler daar wil ik a.h.w. een mooie cover zien. Ben zelf gaan zoeken maar kom niet verder. Heb het idee dat je webdeveloper moet zijn om dat te kunnen met het programma Joomlaa. Weet iemand raad?
 
Dvd flick

Ik zie in het programma alleen weer 6 bestaande menu achtergrondjes die je kunt gebruiken en verder niets, ook niet de mogelijkheid om ze vanuit eigen bestanden in te voegen.
 
Ik gebruik Adobe Encore.

Maar daar kan je echt uitgebreide films menu's mee maken maar kost wel geld.

Is niet super ingewikkeld terwijl je er heeel veel mee kan doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan