Ipod touch 8gb wachtwoord omzeilen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Afoort

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Berichten
3
ik ben al een paar dagen opzoek naar een manier om mijn Ipod touch te ontgrendelen, resetten etc..

De vraag is kort, het verhaal lang maar dat heeft te maken met het feit dat ik al eerder op deze site terecht kwam via google, maar de poster van de vraag niet gezien werd als de rechtmatige eigenaar van zijn? Ipod touch.

De vraag: Weet iemand raad met mijn probleem? Jullie kennen 't vast wel: De ipod geeft aan dat ik verbinding moet leggen met Itunes, Itunes geeft aan dat ik de Ipod moet ontgrendelen:confused:

Het verhaal:
Ik heb de Ipod touch eigelijk al een tijdje ja, heb m 2e hands met bon en al overgekocht van een vriend, heb direct alles weggegooit op de Iphone zelf na.. Misschien niet zo slim maar daar komje altijd pas later achter..
Ben nu net een weekje terug van een jaar vakantie in Canada om persoonlijke redenen maar ik had mijn Ipod thuis laten liggen bij vertrek..
Lange tijd niet mee kunnen spelen dus, ik kom thuis en wil hem ontgrendelen met het wachtwoord die ik in mijn hoofd had maar het lukte niet, andere klassieke wachtwoorden geprobeerd tot hij blokkeerde!! HELLPPP

Gr uit Amersfoort
 
hier een filmpje van youtube

je moet hem gewoon in dfu mode zetten en herstellen ... als het goed is

je zal dan wel alles kwijt zijn wat er nu opstaat
 
afoort, je laatste reactie verwijderd, daar we dit soort uitspraken hier liever niet hebben

Jackall

Ps, Ga er van uit dat je bij de overname het paswoord niet hebt veranderd?
Weet die vriend dat paswoord niet meer?
 
afoort, je laatste reactie verwijderd, daar we dit soort uitspraken hier liever niet hebben

Jackall

Ps, Ga er van uit dat je bij de overname het paswoord niet hebt veranderd?
Weet die vriend dat paswoord niet meer?

Ik heb het al geregeld, de telefoon van mn vriend stond uit maar hij heeft later op de dag contact met mij opgenomen!

Ik hou gewoon niet van dit soort reacties.. Mijn excuses
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan