Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

123kus

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Berichten
1
Hallo, wie kan mij helpen

Ik heb Utorrent geinstalleerd en zodra ik begin met downloaden zijn alle andere pc's offline.
Ik heb al geprobeerd om bittorrent te installeren en dat werkt ook niet.

ik heb de pc met een netwerkkabel rechtstreeks aangesloten op mijn router en de andere pc's dus draadloos via de zelfde router.

wie kan mij helpen
 
Alle PC's offline ? .........bedoel je downloaden dan loopt niet ?? :D
:D Heh ...bij bestanden dat je aan het downloaden bent, moeten ook seeders hebben toch ?? als je iets klikt dat je downloaden wil moet je ook kijken hoeveel seeders zijn :)
------------------------
P.S. en voor jouw poort in client, moet je ook zorgen dat bruikbaar is ( open ! :D )
 
Laatst bewerkt:
Heb je wel opgelet, dat je niet de verkeerde UTP poort hebt genomen. Meestal 4 UTP en een WAN.
Laat anders de PC met µtorrent ook eens draadloos verbinden.
 
gaan je verbindingen bij de pc ook echt offline dus een kruisje door de verbinding of niet

als dat niet zo is ... dan zou het kunnen zijn dat je utorrent je hele verbinding inneemt ( los dit op door een download/upload limiet in te stellen )

ik neem aan dat de verbinding pas wegvalt als je wat aan het downloaden bent en niet als utorrent alleen aanstaat

in het geval dat je verbinding dus geen rood kruisje hebt dan zullen dus de webpagina,s waarschijnlijk niet laden

dus probeer een upload/download limiet in te stellen

en kijk of dat je probleem oplost

en kijk even wat de snelheid van je internet is op www.speedtest.net
 
wat aloew klopt, "gaan je verbindingen bij de pc ook echt offline dus een kruisje door de verbinding of niet. als dat niet zo is ... dan zou het kunnen zijn dat je utorrent je hele verbinding inneemt ( los dit op door een download/upload limiet in te stellen )"

Daarnaast zou ik je aan te raden de port die aan utorrent is aangewezen direct door te lussen aan jouw pc (port forwarding).

Als de andere pc's dan nog geen internet hebben, dan moet je echt even in de verbindingsinstellingen van utorrent neuzen.

Groet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan