Probleem met meerdere apparaten via wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marusch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 nov 2011
Berichten
4
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort wat problemen met mijn internetverbinding en vroeg me af of één van jullie mij kan helpen. Ik heb een UPC internetverbinding met een Netgear wgr614 v5 router. Dit werkt op zich prima. Ik heb de router ingesteld en ik kan netjes met elk apparaaat inloggen op het netwerk (laptops, telfoons), maar er kan maar met één apparaat tegelijk internetverbinding gemaakt worden. Bij de andere apparaten staat dan geen internetverbinding mogelijk.

Nou heb ik echt geen idee wat ik verkeerd doe, want ik ben totaal niet handig met computers. Ik heb alles ingesteld volgens de handleidingen die ik op internet heb gevonden, maar het werkt nog steeds niet goed. Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe? En kunnen jullie mij ook uitleggen waar in de Netgear router ik de kabel van UPC in moet doen? Soms lees ik dat ie in de WAN poort moet, soms dat ie in één van de vier andere poorten moet? Graag jullie advies!!

Groetjes,
Maruschka
 
probeer deze site is http://192.168.1.1/ ik weet niet of dit je router gataway is maar voor de meeste is het dat maar daar kan je volgens mij kiezen hoeveel apparaten er op het netwerk kunnen dat moet je gewoon hoger maken.
gr pascalboy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan