tomtom xl2

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyvd

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2011
Berichten
5
heb daarstraks een nieuwe tomtom xl2 gekocht bij krefel. ik dacht dat deze dadelijk ging werken maar als ik hem aanzet krijg ik de melding " geen kaarten gevonden " ik dacht dat dit ding compleet ging zijn , weet er iemand of ik deze misschien apart nog moet bijkopen ?
hier hebben ze me in de winkel wel niets van gezegd
 
Heb je al een tomtom account. Volgens mij moet je aanmelden en dan kun je waarschijnlijk de kaarten die je nodig hebt wel downloaden. Vaak heb je ook nog een SD kaartje nodig. Kijk wel uit dat je de goede koopt. Ga terug naar de winkel en laat je adviseren. Klik op de link voor je aan te melden. Pak je bon bij de hand. Laat eens weten. Groet Manamana.

https://www.tomtom.com/myTomTom/myProfile/index.php?Lid=5
 
heb me aangemeld op tomtom home deze zegt dat mijn navigatiesysteem is bijgewerkt . nog steeds melding op mijn scherm " geen kaarten gevonden "
vond ondertussen een advertentie waarop stond : al onze navigatiesystemen kunnen direct gebruikt worden .
maandag terug naar de winkel vrees ik
 
en als je in de instellingen naar "kaarten"gaat kan je dan geen kaart selecteren?
 
De XL2 heeft een harde schijf ingebouwd waar de kaarten op voorgeinstalleerd zouden moeten staan. Het zou inderdaad gelijk moeten werken.
Beter dus maar even terug naar de winkel...
 
Ja dan beter terug gaan. Garantie. Toch vreemd. Succes ermee en laat eens weten wat het werd.;)
 
opgelost :)

ben zojuist terug naar de winkel geweest en daar vonden ze het ook raar ,
nooit problemen mee gehad , zeiden ze toch .

zonder problemen een nieuwe gekregen en deze werkt perfect ,
goede service
 
Oh mooi kun je weer zorgeloos rondtoeren. Bedankt voor de terug koppeling. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan