Youtube probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zweefkees

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
5
Hoi,

Ik heb een klein, maar zeer vervelend probleem (naar mijn mening).

Ik ben groot fan van firefox, maar telkens als ik een youtube filmpje wil afspelen opent hij een apart flashplayer venster, en blijft de windows taakbalk in beeld.
Ik kan deze op automatisch verbergen instellen, maar dat vind ik vreselijk irritant bij andere bezigheden, en om dit nou telkens te moeten wijzigen?

Ik heb er op gegoogled, maar ik kan er eigenlijk niets over vinden, alsof ik de enige met dit probleem ben, of de enige die het vervelend vindt.

Als ik internet explorer gebruik gaat de taakbalk wel uit beeld, maar ik vind IE niet veel.

Hoe kan ik dus firefox of flashplayer zo instellen dat youtube filmpjes weer in-browser worden afgespeeld, en zonder balk in beeld?

Alvast bedankt
 
Dat is volgens het artikel van toepassing op linux gebruikers, maar ik heb al gelezen en begrepen dat het een incompatibiliteit is tussen firefox 7 / 8 en flashplayer. Maar het probleem heb ik ook met opera, chrome, safari etc. Alleen in IE-9 is het niet aan de orde.

ik heb mijn taakbalk op automatisch verbergen ingesteld, en leer er maar mee leven.

Toch bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan