computer merken

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefanwizzard

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2011
Berichten
47
Hallo behulpzame lezers,

Ik heb een paar vragen over computer merken, ik wil namelijk een nieuwe computer aanschaffen want met mijn 11 inch laptop kan ik geen fatsoenlijke spellen spelen.

Nou is mijn vraag welk merk goed is?

er zijn goedkopere merken zoals acer, maar ik heb van iemand gehoord dat acer slecht is in de bouw. Apple is geen optie voor mij (ik ben geen apple fan) want die zijn me te duur en daar zit te weinig in. (prestatie)

Ik wil graag een computer waarbij ik battlefield 3 kan spelen, ik schat mijn budget rond de 600 en 700 euro.

Ik wil graag normale usb poorten (geen usb poorten die te snel slijten) want ik maak veel gebruik van usb apparaten en sticks.

een andere vraag, kan ik beter een kant en klare pc kopen of eentje zelf samenstellen. Ook wil ik graag een desktop die ik uit elkaar kan halen als ik dat wil.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
 
Als je redelijk betaalbaar wil, met goede hardware, dan zou ik zelf wat samenstellen of het hier op Helpmij.nl door mensen een voorstel laten doen. Je hebt dan een beter systeem voor je geld, plus later makkelijker te upgraden. Een merk pc heeft altijd beperkingen.
 
dat klopt maar ik weet nou niet echt wat voor moederboard goed is, ik weet wel duidelijk welke processor goed is en welke videokaart.

Ik weet dat een amd veel goedkoper is dan een vergelijkbare intel processor, maar computer bedrijven doen dit voordeel teniet en stoppen dat in hun eigen pocket.

Als video kaart wil ik een nvidia.
 
Laatst bewerkt:
Goedkoop ja, goed nee. Er wordt gevraagd een PC (geen laptop) om onder andere Battlefield 3 mee te kunnen spelen. Corei3 en een Intel HD grafische kaart, voldoen niet aan de eisen voor dit soort games.:confused:
 
maar nu komt het, welk merk is goed...

want acer ziet er goedkoop en goed uit...
maar iemand heeft tegen mij gezegt dat alle mensen die hij kende met een acer binnen een half jaar problemen er mee hadden...
dus heb jij een acer, zeg me wat je ervan vindt.

Ikzelf heb een packardbell dot s over een packardbell hoef ik niet te klagen. goeie kwaliteit, kan tegen kleine stootjes.

en is hp ook zo duur, betaal je dan veel voor de hp stikker of betaal je extra geld voor extra goeie dingen (zoals een goeie blu-ray brander en speler)

Ik zou graag ook ruimte voor uitbreiding in mijn computer willen...
Dus als ik hem open draai dat ik dan klik en klik en wat nieuws in kan zetten
 
Laatst bewerkt:
Als je alleen maar HP, Packard Bell of wat dan ook voor pc fabrikant wil heb je voor € 700,- geen game pc.

Wil je voor € 700,- kunnen gamen zul je zelf wat samen moeten stellen
 
ik ga hem ook zelf samenstellen, maar wat je direct ziet is dat de pc's met een amd en intel even duur zijn. terwijl een amd cpu goedkoper is als ik hem in de winkel koop. Zie je ook weer dat de fabrikant al het geld in eigen zak stopt.
 
In geval van prestatie zou ik toch wel gaan voor een intel hoor. kwa prestatie is intel echt niet te toppen door amd's vergelijkbare procucten.
 
Aangezien Asus geen complete pc's maar wel notebooks maakt dus alleen voor de notebook-optie Asus.
Voor een computer een zelfbouw of een Medion.
Een Medion als je alles in één wilt hebben en niet afhankelijk wilt zijn van leveringen en schommelende prijzen van diverse onderdelen.
Een zelfbouw als je er uitdaging in ziet.
 
een windows licentie is duur, ik heb een windows 7 licentie gevonden voor 88,-. beetje veel.... al helemaal dat als je gewoon een pc koopt dat windows er al op zit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan