filmpje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bridgemen

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2011
Berichten
6
Hallo, ik wil een filmpje maken van een bestaande dvd.
Heb een voorbeeld gemaakt van een andere dvd met moviemaker, en is goed gelukt. weet nu hoe het moet. Nu heb ik de bestaande dvd op een stikje staan, maar krijg steeds de melding: cyberlink power dvd does not support the playback of this media format. Weet niet wat dat betekent, help.
Alvast bedankt
 
:) Die aangemaakte extensie moet je weer omzetten in een afspeel-bare formaat ...:D
-----------------
VTS/of WMV/of AVI enz..enz.. :thumb:...:D
--------------------
kan je ff een klein screenshotje maken van die bestanden ...a.u.b. ?? :(
 
Laatst bewerkt:
Hoe doe ik dat? Heb er niet heel veel verstand van, maar leer wel graag wat bij
 
:confused: Daarvoor heb je weer andere programma's nodig:( zoals bijv. Any DVD Converter Professional/ of WinAVI All in One Converter enz..
Maar misschien is dat niet nodig ? kan je me a.u.b. noemen een aangemaakte bestand is het iets van VTS of wat anders, beste zou zijn dat je zoals ik zei een klein screenshot maakt van die map waarin bestanden zijn en kan ik je vertellen of je die omzetten in een andere formaat moet of niet :D
 
VIDEO_RM IFO- bestand 32 KB
VIDEO_RM.DAT DAT -bestand 1024 KB
VIDEO_RM.BUP BUP- bestand 32 KB


weet niet wat je bedoeld met een screenshot
 
:) Oookey dan nu kunnen we misschien ietsjes verder mee :thumb:
vertel...... zijn ze die bestanden buiten map en staat ze los zomaar op je USB stikje ?? :( ? als maar wel zo is probeer maar een map aanmaken onder d' naam VIDEO_TS en alle bestanden er in dumpen, dan via jouw Cyberlink Power DVD openen en afspelen ...zal lukken ? :D
--------------------
Op je toetsenbord heb je PrintScreen knopje die als je drukt en open je vervolgens Windows Paint daar kan je aangemaakte screenshot plakken, zo heb je bijv. een aangemaakte screenshot welke je hier/en daar plaatsen kan ...:thumb:
 
Laatst bewerkt:
die 3 bestanden zitten in VIDEO RM en dat staat op hen stikje, waar maak ik dan die map VIDEO_TS ?
 
:confused: Ik heb verkeerd en sorry.....:eek: voor :D
je zei dat zijn VIDEO_RM bestanden toch en bevinden ze zich alle drie in die VIDEO RM map die kan je volgens mij met Real Player of Real Alternative player afspelen, anders zoals ik zei je zou die liever omzetten op een bijv... AVI bestand moeten en dan kan je wel ook met WMP afspelen of zoals jij zei via jouw Cyberlink Power DVD ....:thumb:
--------------------
P.S. tijdens het opslaan van die aangemaakte filmpje met movie-maker krijg je geen keuze voor op te slaan, in andere formaten dan ?? :( ?
 
Laatst bewerkt:
snap er nog niks van, heb realplayer geinstaleerd en hij doet het nog niet, hij staat nog steeds op m'n stikje
degene die hem op het stikje heeft gezzet, kon hem gewoon afspelen
 
:confused: Maar spelt hij dat ook?, ... met Cyberlink Power DVD af ?? :( ? en bedoel je op PC hij die filmpje afspelen kan ? :D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan