Proxyserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeoffr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2011
Berichten
2
Hallo,

Voor ons eindwerk is het de bedoeling dat wij een proxyserver schrijven in Perl waarbij het de bedoeling is dat wanneer wij naar een website via de browser op onze computer dit verzoek naar onze (zelfgeschreven) proxyserver gaat, en deze de webpagina vervolgens terugstuurt. Deze server moet worden uitgevoerd op een virtuele linux machine, en het doorgeven van de website etc moet via onze eigen browser gebeuren (veronderstel ik?).

Het moet bovendien ook mogelijk zijn om zelf de port (via het commando -p #port) mee te kunnen geven waarop het word uitgevoerd, alsook een eigen leuke "extra" optie die de proxy kan (via het commando -d mee te geven), bijvoorbeeld alle afbeeldingen omdraaien.

Maar... Ik heb totaal geen verstand hiervan, laat staan dat ik weet hoe ik juist de connectie tussen elkaar moet opzetten. Dus ik vroeg mij af of hier iemand misschien ervaring mee heeft, of toevallig zo iets heeft liggen?

Wij hebben bovendien tijdens de les hier ook totaal geen uitleg over gekregen, enkel maar de opgave... :(

Ook al (heeel) veel gegoogled maar als totaal onwetende heeft dit mij ook nog niet zo veel opgeleverd :(

Kan iemand mij misschien helpen?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mij maak je niet wijs dat je een eindwerk moet maken, zonder dat de stof ooit aan bod is geweest. En als stof echt niet aan bod is geweest dan terug naar school en daar de discussie voeren.
 
Toch wel, maar ik ga hem in Java maken. Daar is wat meer over te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan