avi + srt werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Berichten
552
ik heb een serie op mijn pc staan. De avi en srt's zijn aparte bestanden. Ik heb telkens de afl en het srt bestand exact dezelfde naam gegeven. Als ik een alflevering wil afspelen met VLC player opend het srt bestand niet automatisch.Als ik dan het srt handmatig open speeld hij het wel goed af. Ander serie's die ik heb doe ik op dezelfde manier en zijn er geen problemen. Ik heb gelezen dat het corrupte srt's kunnen zijn maar wat bedoeld men hiermee? Zijn dit bestanden die schadelijk zijn voor mijn PC? kan ik die bestanden veranderen zodat ze toch automatisch herkend worden als ik de serie afspeel?alvast bedankt voor de info
 
Weet je zeker dat de namen gelijk zijn? Als je bekende extensies verborgen hebt staat kunnen ze namelijk best anders zijn.
 
Ik ben zeker dat ze dezelfde naam hebben namelijk afl1.avi en afl1.srt dus kan niet missen.andere afl van andere series spelen wel goed af dus de instellingen zijn volgens mij wel OK
 
Ok dan, het had een oorzaak kunnen zijn.
 
Wat je nog niet beantwoordde vraag betreft:

ne3e, corrupte .srt's zijn niet schadelijk voor je pc en nee, je kan ze niet (zelf) oké maken, ze zijn kennelijk zo beroerd dat ze niet werken (wat je reeds ontdekt hebt)
Daar er voor veel .avi's veelal meer dan 1 soort .srt te vinden is, lijkt het mij handig dat je een andere opzoekt en download.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan