Van Video TS naar Xvid

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilbert71

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2010
Berichten
13
Als ik via een externe harde schijf films of video bestanden wil kijken op mijn Humax dan accepteerd deze alleen Xvid bestanden (volgens de gebruiksaanwijzing).

Nu heb ik materiaal waaronder veel Video TS formaten die ik wil converteren naar Xvid.
Googelen levert een hoop op maar niet een eenvoudig (freeware) programma die dit voor mij kan doen.

Wie weet zo'n programma voor mij?

Alvast bedankt
 
:( Je wil een goede en gratis app. om VTS naar XVID te converteren ?? :( ?
na jah ik weet dat een van beste ( en gratis ! :D ) ongv. is Mpeg Streamclip Converter ...:thumb:
 
ok, bedankt.

Ik heb nu dus MPEG streamclip 1.2 draaien en daaruit kan ik alleen converteren naar MPEG en TS.
Of ontgaat mij nu iets?
 
:( Heh, helaas ik kan je zoo weinig over deze app. vertellen, gebruik ik zelf nooit, ik gebruik geregistreerde app. zoals > Any DVD Converter Professional/WinAVI All in One Converter/Aimersoft Video Converter Ultimate ...enz enz.. over '' MPEG streamclip '' weet weinig te vertellen, alleen maar dat die gratis app. is en een goede app om VTS naar XVID te converteren ...:thumb:
-------------------
wie weet misschien zijn gebruikers dat ze iets meer over die app weten:confused: gewoon wacht op meer reacties ??
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan