VPN nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkBladeX001

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2011
Berichten
11
Hallo,

Ik probeer VPN verbinding op school te maken, haar helaas mislukt dit.
Ik heb TORVPN geprobeerd die werkt gewoon prima, maar dit is betaald service.
Is er misschien een alternatieve software hiervoor ?
Alvast bedankt.

Gr,
Dark
 
Dark,

Wat is je uiteindelijke doel? JE kunt met Teamviewer bijvoorbeeld een VPN connectie opzetten en met Logmein ook. Als het doel is: Het kunnen werken met data op een externe lokatie, dan kun je met mijn voorbeeld prima uit de voeten.
 
Ik wil schoonverbinding hiervoor niet gebruiken. Ik heb gelezen dat het mogelijk is het verbinding met ssh te maken en dat je via andere ip adres (bijv thuis) kunt internetten.
 
Het gaat om een programma die ik wil gebruiken. Alleen gaat dat niet omdat er restrictie is. Ik weet wel dat je dat met ssh vpn kan ontkomen, omdat TORVpn wel werkte, maar helaas is dat dus betaalde service.
 
Ik begrijp echt niks van wat je nu wilt. Het Torproject is gratis by the way.
 
Dat heb ik wel eens geprobeerd. Helaas werkt dat ook niet. Ik moet restrictie van school kunnen bypassen.
 
Dat heb ik wel eens geprobeerd. Helaas werkt dat ook niet. Ik moet restrictie van school kunnen bypassen.

Als je een slimme systeem dan wel netwerkbeheerder hebt op je school, kun je het gewoon rustig vergeten :)

Suc6! ;)
 
haha toevallig doe ik it opleiding in netwerkbeheer :) Er zijn 3 netwerkbeheerders en ik krijg ook nog les van ze. aaahhh ik ga ze hacke
 
haha toevallig doe ik it opleiding in netwerkbeheer :) Er zijn 3 netwerkbeheerders en ik krijg ook nog les van ze. aaahhh ik ga ze hacke

Dat je er (toevallig) er een opleidinkje erin doet, wil nog niet zeggen dat je ook 'echt' goed bent ;)
 
En wat valt er te hacken dan. Er is blijkbaar beleid dat bepaalde zaken niet mogen, dat wil je omzeilen. Doe je dit later bij je werkgever lig je er uit. School is net als het echte beroepsleven. Welkom in de volwassen wereld.
 
Ik ben ook volwassen. Maar helaas blokkeert school alles. Zelfs dingen wat je wel mag gebruiken blokkeren ze.
 
Nou als volwassene kun je ook gewoon het gesprek aan gaan. Uitleggen waarom jij dit zo nodig hebt en zij uitleggen wat de mogelijkheden zijn.

Trouwens een beetje student kan toch wel een software vpn over ssh opzetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan