problemen met wmv bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stingray70

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2011
Berichten
3
Beste forumgebruikers,

ik ben niet zo thuis in de comp wereld en hoop dat één van jullie mij verder kan helpen.

Sinds kort kan ik geem wmv bestanden meer bewerken (wmm) of bestanden converteren naar wmv. Na een paar minuten stopt de comp er mee of start opnieuw op.
Ik heb al meerdere programma's geprobeert, maar zonder resultaat. Ook heb ik het in "veilige modus" geprobeert, ook zonder resultaat. Heb de comp laten scannen en er is niets bijzonders gevonden.

Met mijn laatste poging heb ik een wmv bestand geconverteerd naar avi en dat ging goed, maar daarna terug naar wmv was niet mogelijk.

Ik heb een 1,5 jaar geleden hetzelfde probleem gehad en alles uitgeprobeerd en uiteindelijk de hele comp opnieuw laten installeren.

Heeft iemand een idee ??

bvd
 
:D:thumb: Die kan je makkelijk ook ( zoals ikzelf dat doe ) met bijv .... AVS Audio Converter/ Any DVD Converter Professional/ of ...WinAVI All in One Converter kan ook :D
 
Bedankt voor je reactie, maar ik heb al 5 verschillende converteer programma’s geprobeerd en allen geven hetzelfde probleem, ook AVS.
Ook als ik met Windows Movie Maker een bestaand WMV bestand wil bewerken.

Nou denk ik niet dat het er iets mee te maken heeft, maar het probleem ontstond nadat ik een videoclip had gedownload en ik een melding kreeg dat de cookies disabled moesten zijn. Dit bericht heb ik echter genegeerd.
 
nog vergeten te vermelden. Ik ben ook nog terug gegaan in de tijd met systeemherstel tot een paar dagen voor die bewuste download.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan